הפגישה המרגשת
הפגישה המרגשתצילום: דוברות

לפני כשבוע וחצי הם נפגשו לראשונה במקרה על האוטובוס ששינה את חייהם ושילב את גורלם. הבוקר נפגשו פצוע פיגוע הדקירה בגוש עציון עם מנטרל המחבל כדי לסגור מעגל.

במפגש נכחו עקיבא, שנפצע בפיגוע הדקירה על האוטובוס מגוש עציון לירושלים, ו-י', שהיה על האוטובוס ונטרל את המחבל ובכך מנע אסון כבד יותר והציל את חייו של עקיבא ונוסעים נוספים, וראש המועצה נאמן.

עקיבא ו-י', תושבי גוש עציון מישובים שונים, האחד ליטאי והשני חסיד ברסלב, חברו איש אל אחיו. זו כבר הפעם השנייה מאז הפיגוע שהם נפגשים, הפעם בנסיבות משמחות: מפגש הוקרה וביקור חולים שיזמה המועצה האזורית גוש עציון בביתו של עקיבא שעדיין מחלים מפצעיו.

שניהם תיארו את שאירע מרגע שראו את המחבל בתחנה ועד לדקירה. כל אחד משלים את חברו ושניהם יחדיו מגלים שחשדו במחבל עוד בטרם שניסה לממש את זממו. המפגש הסתיים בחיבוק וחיוך צנוע ועם הודיה על הנס ובתפילה שנעבור את הימים הללו ונכנס בשמחה לחג הפסח.

שלמה נאמן ראש המועצה אמר:" ב"ה האירוע הזה הסתיים בנס בזכות עירנותו ותגובתו של י'. אנו מודים על הנס ומאחלים לעקיבא רפואה שלמה והחלמה מהירה. ולאויבינו אנו אומרים חבל על הזמן שלכם ועל התקוות שלכם. דרך הטרור בסוף תפגע בכם ולא תצאו ממנה חיים. ואנו נמשיך ליישב את ארצנו במלוא העוז וההדר עד בלי די".