בושם
בושםpexels

כאשר חג הפסח בפתח, זה אומר עבור אנשים רבים, שהגיע הזמן להפשיל שרוולים ולנקות את הבית בצורה יסודית ומותאמת לחג. בנוסף, בואו של חג הפסח גם מעלה את שאלות כמו: האם השנה מארחים או מתארחים? אצל מי מתארחים? ומה לקנות למארחים כמתנה?

אז בשביל לסייע לכם "לסגור את הפינה" בכל מה שקשור לגבי מתנות לחג, להלן מספר טיפים ורעיונות למתנות:

דגשים חשובים לפני בחירת המתנות
עוד לפני שאתם ניגשים להליך בחירת המתנות, ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים אשר בכוחם לסייע לכם בבחירה הנכונה ובין היתר:

  • תקציב – מה גובה התקציב אותו אתם מבקשים להקצות למטרה, טווח המחירים של מתנות, יכול לנוע בין עשרות שקלים למאות שקלים. ולכן, הבחירה תהיה מושפעת בראש ובראשונה מגובה התקציב אותו אתם מייעדים למטרה.
  • למי המתנה מיועדת – האם אתם מוזמנים למשפחה עם ילדים, לזוג צעיר, לאנשים עם תחביבים מסוימים? התשובות לשאלות אלו יכולות לסייע לכם במידה רבה, במציאת הכיוון המתאים והנכון לבחירת המתנה.
  • העדפות אישיות – גם לכם יכולות להיות העדפות אישיות לגבי המתנות אותן אתם מעוניינים להעניק ולכן, אם יש לכם העדפה כזאת, כדאי שתשימו עליה דגש בהליך הבחירה וקבלת ההחלטה.

הבנת מלוא הצרכים והדרישות מהמתנות, יכולה לייעל לכם את התהליכים ולאפשר לכם למצוא בצורה פשוטה ומהירה יותר את מה שאתם מחפשים.

מספר רעיונות למתנות
בכדי להקל עליכם אף יותר את הבחירה, להלן מספר רעיונות למתנות אשר יכולות להוות כבחירה המושלמת עבור חג הפסח:

  • מתנות ברוח החג – לא חסרות מתנות אשר יכולות להתאים באופן פרטני לחג הפסח כמו: חבילות שי הכוללות יין, הגדת פסח, כוס יין, מעמד למצות וכו ועוד שורה ארוכה של מוצרים, אשר בלעדיהם שולחן הפסח לא יהיה שלם..
  • בשמים – כן, אתם לא חייבים להעניק מתנה לבית, אלא באפשרותכם להעניק מתנה קצת יותר אישית למארחים. מהסיבה הזאת, בשמים בניחוחות אביביים, בהחלט יכולים להוות כבחירה הנכונה למטרה. כאשר, ניתן להביא בושם רק למארחת או לפנק גם את בעלה (שאולי גם הוא לוקח חלק פעיל במלאכת האירוח).
  • מתנות לבית – זה אולי באנלי, אבל תמיד צריך את זה: סט צלחות מהודרות, סכום מרשים, ואזות, עציצים, מגבות רכות, מצעים איכותיים ועוד מגוון רחב של כלים וחפצים אשר צריך בכל בית ותמיד כיף לקבל אותם.
  • פרחים – אם לא הספקתם להתארגן מראש על מתנה הולמת למארחים. תשמחו לגלות, שתמיד קיימת האפשרות למצוא בצידי הדרך דוכני פרחים, כך שתוכלו לקנות זר יפה בדרך למארחים ולא להגיע אליהם בידיים ריקות.
  • שוברים/ תווי קניה – אם אתם לא רוצים להסתבך או "לשבור את הראש" בכל מה שקשור לקניית מתנה, תמיד קיימת האפשרות להביא למארחים שוברים או תווי קניה, התקפים למספר רשתות שונות – ולמעשה, לאפשר להם לבחור מה שהם רוצים לקנות.
  • גאדג'טים – אם אתם מוזמנים לאנשים צעירים או "צעירים ברוחם" תמיד תוכלו להפתיע אותם בגאדג'טים מיוחדים – אשר יכולים להוות גם כמתנה מקורית וגם כמתנה שימושית. כמובן, שכדאי להתאים את המתנה למקבליה.

יש לא מעט מתנות אשר יכולות להיחשב כבחירה האופטימאלית כשי לחג פסח – כאשר, במקרים רבים, חיפוש אחרי המתנות יהיה לא בהכרח למארחים, אלא גם לבני משפחה או לחברים קרובים.
ההמלצה היא כמובן, להבין את מלוא הדרישות והצרכים, לנסות ולערוך היכרות עם כמה שיותר מהאפשרויות האופציונאליות ובהתבסס על הפרמטרים הללו, לקבל בסופו של דבר החלטה מושכלת ונבונה לגבי הבחירה המתאימה.