רז ביובית
רז ביוביתצילום: יח"צ

ככל הנראה אין דבר שמעורר יותר תסכול ותחושה של חוסר אונים מאשר לראות את מי הביוב עולים אל פני הקרקע.

הריח, ההרס של החפצים והפריטים בבית וגם העובדה כי באמצע יום עמוס נוצרות תקלות שקשה להתמודד איתן, כל אלו יכולות להכניס לתחושה של מתח רב.

אבל, חשוב שתדעו כי יש דרכים להתמודד עם התופעה, שאיבות ביוב באמצעות שירותי ביובית זו הדרך המקצועית להתמודד עם התופעה. אם אתם מעוניינים לשמוע על כך עוד, זה המקום לדבר על כך.

רז ביובית, שנים של היכרות עם מקצוע הביובית

רז ביובית זו חברת שאיבת ביוב המתמחה במתן פתרונות למי שמים מציפים את בית העסק שלהם, את הבית הפרטי שלהם וכיוצא באלו. רז ביובית עובדים כבר חמש עשרה שנים במקצוע ונותנים מענה, לעיתים אפילו למאות ישראלים בכל חודש.

העבודה נעשית באופן מקצועי ומתוך הבנה עמוקה כי מדובר על הדרך שלנו להפוך את החיים של הלקוחות שלנו טובים יותר. הרי אין דבר מתסכל יותר מאשר לראות את הבית מוצף. המטרה שלנו היא לעזור, להושיט יד ולהיות שם, ברגעים הלא פשוטים הללו בכל פעם מחדש. הניסיון והיכרות עם מקרים שונים לאורך השנים נותנים לנו את הכלים להתמודד עם מגוון רחב מאוד של סיטואציות ומקרים, בכל יום מחדש.

איך נגרמת סתימה בביוב שמביאה להצפה בבית?

מדוע לכתחילה יש לבצע שאיבות ביוב? בואו רגע נדבר על מערכת האינסטלציה. המערכת שמאפשרת מצד אחד לשאוב מים נקיים הביתה באמצעות הברזים של הבית ומהצד השני לנקז את כל אותם מים עכורים שנשטפים היישר אל הביוב.

המערכת הזו למעשה מבוססת על שורה של צינורות להם יכולת מוגבלת. מה הכוונה? לכל צינור יש כמות מים מקסימלית שיכולה לעבור בתוכו ולכל צינור יש מגבלה בלחץ המים אותו הוא מסוגל לספוג. עד כאן אולי נשמע מסובך, אבל אם מדמיינים את זה הכל הופך פשוט יותר.

שכן, מה יקרה לצינור שנסתם? את זה כל ילד יודע, יקרו אחד משני דברים: הצינור עלול להתפוצץ או שהמים, שנתקעו, פשוט לא ימשיכו לזרום וכך, מפלס המים יעלה ויגיע אל מעל לפני השטח. המטרה של שאיבות ביוב היא להוציא את הכל הגורמים שהובילו לכך שהמים לא הצליחו להמשיך ולזרום קדימה. מדוע דווקא שאיבות ביוב ולא באמצעים אחרים? שכן, כל מי שפתח את הסתימה בכיור של המטבח או של האמבטיה, ראה כמה פשוט זה לנקות את האוכל או השומן שהצטבר במערכת, כדי שהמים ימשיכו לזרום באופן חלק.

הסיבה לכך שיש לבצע שאיבות ביוב היא שאותן שאיבות ביוב נועדו למעשה לפתור בעיות יותר גדולות. לעיתים, בייחוד כאשר מדובר על סתימה ברחוב או במערכת ניקוז של הבניין, אנחנו מדברים על אירוע בו אי אפשר להוציא את השאריות באופן ידני, מה שדורש שימוש בביובית עבור שאיבת הצפות.

כמה דברים חשובים על שאיבות ביוב

כאמור, שאיבות ביוב זו פעולה אותה אנחנו מבצעים באמצעות שירותי ביובית. שאיבות ביוב נעשות על ידי שירותי ביובית משום שביובית היא כלי, שנוצר על מנת שניתן יהיה לשאוב מים בעוצמה גבוהה, בלחץ אוויר גבוה, מה שמאפשר להוציא גם לכלוך שנתקע עמוק בתוך המערכת ופשוט מסרב לזוז.

שירותי ביובית מסייעים במקרים נוספים. שירותי ביובית נותנים לא פעם סיוע לאורך חודשי החורף, בהם לא פעם נוצרות הצפות באיזור המרכז, מה שמוביל רבים לקרוא עבור שירותי שאיבות ביוב. שירותי ביובית במקרה הזה פשוט שואבים את מי הגשמים ומנתבים אותם למקום אחר, מה שמאפשר לבית או בית העסק, לחזור להיות מוגן מפני הגשם.

בלי לחץ, פשוט תתקשרו בשביל שאיבות ביוב

בתור מי שעוסקים במקצוע לא יום ולא יומיים, חשוב לנו להגיד כי הרבה פעמים לקוחות מוצאים את עצמם במצוקה גדולה מאוד כאשר הם מזמינים שאיבות ביוב. הקושי והמצוקה מובנים לכל, אין צורך להסביר מדוע הם נגרמים. אבל מה שכן אפשר להגיד הוא שהרבה פעמים הלחץ מונע מכם להצליח ולפעול בהיגיון ולבצע את מה שצריך כדי שהתקלה תיפתר. ההמלצה שלנו היא תמיד לנשום רגע, להבין שהכל בר פיתרון ולקרוא לשירותי שאיבות ביוב שיתנו לכם את המענה המקצועי והטוב ביותר, זה שאתם צריכים בזמן אמת.

שאיבות ביוב מחיר

המחיר של שאיבות ביוב הוא בדרך כלל של כמה מאות שקלים. המחיר ישתנה במידה ומדובר על סיטואציה מורכבת או על עבודה שדורשת הרבה שעות כדי להביא לפיתרונה המלא. אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי להוזיל באופן משמעותי את אותן שאיבות ביוב, כמו גם שירותי ביובית בכלל. הרי מדובר בתקלה, במשהו שהלקוח לא התכונן אליו ולכן חשוב לנו לאפשר לכל אחד לקבל שירות מקצועי במחיר משתלם ואנושי.

אם יש לכם שאלות נוספות אנחנו כאן

במידה ויש לכם שאלות או שאתם פשוט מחפשים שירות מקצועי, אדיב ומיומן, נשמח לסייע בכל שלב. רז ביובית, מחכים לכם.

לבירורים ולפרטים נוספים התקשרו 050-6833701
עמוד העסק בפייסבוק: רז ביובית

רז ביובית
רז ביוביתצילום: יח"צ