בנט בלוד בפרעות תשפ"א
בנט בלוד בפרעות תשפ"אצילום: עצמי

ראש העיר לוד יאיר רביבו מאשים את ראש הממשלה נפתלי בנט בהזנחת העיר לוד ומציע לבנט לוותר מראש על ביקור בלוד אם יתחדשו הפרעות כפי שהיו במבצע שומר חומות בשנה שעברה.

"נפתלי בנט תתבייש, שנה שלמה אתה רוה"מ ופעם אחת לא ענית לי לטלפון, לא השבת למכתבים שלי, הבטחת החלטת ממשלה לחיזוק העיר ונעלמת.

הבטחת להוסיף שוטרים, מצלמות, חקיקה נגד עבירות הירי, וכלום. אני רק מודיע שאל תחשוב אפילו להגיע לעיר בשומר חומות 2 שנמצא מעבר לפינה בגלל המדיניות הכושלת שלך".

בחודש שעבר השמיע ראש העיר לוד לשר המשפטים גדעון סער את קולות צרורות הירי בעיר. רביבו ניצל את הבמה בוועידה השנתית של איגוד התאגידים העירוניים המתקיימת באילת והשמיע לשר את קולות האימה.

"כשמדובר בביטחון שלכם, אני עושה דברים גם כשלא נעים, כמו להתפרץ לראיון של שר המשפטים ולהעלות בפניו את סוגיית הירי המטרידה, שיש בכח החקיקה ומערכת המשפט לטפל בה", כתב רביבו לאחר מכן בחשבון הפייסבוק שלו.

לאחר הפיגוע הרצחני בחדרה כתב רביבו בטוויטר: "עצוב ומכעיס. בדיוק מה שצייצתי אמש: 'הפיגוע הרצחני הערב בחדרה: מצער לומר אבל הוא לבושתה של מערכת המשפט. כמה אני יכול לצעוק לשופטים שהנשק שמסתובב פה חופשי יוביל לפיגועים לאומניים, והם ממשיכים לשחרר עבריינים, שמחזיקים ויורים בנשק לא חוקי, כעבור שעות'... עד מתי?".