בועז ביסמוט
בועז ביסמוטצילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

איש התקשורת בועז ביסמוט התראיין לנוה דרומי באתר "מאקו" וסיפר בין היתר על ההכרות שלו עם בנימין נתניהו.

ביסמוט אמר: "כמעט שאין פוליטיקאי שלא פגשתי, כל אחד הוא בגודל אנושי, ואז אתה נפגש איתו ואתה יושב מול נמר סיבירי. ללא ספק חיה טורפת, אבל תחשבי איזו עוצמה. יש לי הרבה פחות שעות נתניהו ממה שחושבים, ואני לא איזה חסיד שוטה, אני פשוט מעריך את האיש ואומר שזכינו.

"יום אחד בא לדסק שלי בכיר מאוד בפוליטיקה הישראלית, לא מהמחנה שלי, ושאלתי אותו, 'תגיד, מה יש לכם נגד נתניהו?'. הוא ענה לי, 'בועז, הוא היה צריך להיות איתנו'. המשפט הזה אמר הכל. הרי אנחנו מחנה הבורים, הטמבלים, המפגרים, שתיים ועוד שתיים שווה חמש, 'אני רואה ערבי ואני רוצה להרוג אותו'. הם לא מוכנים לקבל את זה שאיש כזה נמצא בימין".

על רקע משפט נתניהו, ביסמוט טוען כי נתניהו לא נהנתן כפי שמייחסים לו. "פעם באתי לראות אותו והוא קיבל אותי באיזה טרנינג, יכול להיות מהבר מצווה שלו. זה הנהנתן הגדול. רוצה ביקורת עליו? הנה ביקורת: כשקראתי שהוא היה במסעדה לא כשרה בניו יורק, זה העציב אותי. אני אדם מסורתי, וכשהוא יחזור להיות ראש ממשלה, הייתי רוצה שהוא לא יפקוד מסעדות לא כשרות. מותר לי לבקש? כי הוא יחזור".

ביסמוט נשאל האם בנט הוא ראש ממשלה לגיטימי מבחינתו, וענה: "הוא לא עבר על החוק אלא ניצל מצב, אז הוא לגיטימי, אבל הוא ראש ממשלה ללא תמיכה ציבורית. אפילו לאולמרט הייתה יותר תמיכה אחרי מלחמת לבנון השנייה. מצד שני, אני לא יכול לסבול שמבטלים ראש ממשלה, לא משמאל ולא מימין. אומנם הוא לא נכנס למע –".

ביסמוט קצת נתקע, מחייך וממשיך: "הנה, אפילו 'מעון' אני לא מצליח להגיד. אולי הוא לא נכנס לבלפור כי הוא חושב שלא מגיע לו? רק הרגע חשבתי על זה. עכשיו בואי נהיה רציניים: הממשלה הזו היא אנומליה, תקלה. אמנון אברמוביץ' אמר פעם שנתניהו יהיה הערת שוליים, ואני אומר את זה היום על בנט".