מרב מיכאלי
מרב מיכאליצילום: עצמי

חגיגת המימונה של מפלגת העבודה נערכה הערב (מוצאי שבת) בביתו של ניסים לסרי, נציג מחוז המושבים ברשימת העבודה לכנסת.

באירוע השתתפה יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, שרי המפלגה, חברי וחברות הכנסת וראשי ערים ומועצות.

"החג המדהים הזה הוא חג שאף אחד לא ציווה עלינו לקיים אותו, זה חג שבא מלמטה, מבפנים ומהלב, חג של הכנסת אורחים של הארת פנים של חברות ושותפות. אין דבר שיותר מאפיין את ההתחדשות של מפלגת העבודה מאשר החגיגה המשותפת של החג הזה. לפני שנה כשחגגנו כאן, לא ידענו לאן אנחנו הולכות והולכים, והיום אני שמחה להגיד לכן ולכם שהלכנו לדרך טובה וחשובה שבה מפלגת העבודה היא בורג מרכזי וסלע של יציבות בממשלה הזאת. אני מבטיחה לכן ולכם שנעשה הכל כדי להמשיך להיות במקום הזה ולשמור על הממשלה שלנו", אמרה מיכאלי.

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ וחברי סיעת כחול לבן השתתפו בחגיגות המימונה בבית משפחת עמר במושב תלמי יחיאל.

"זו הזדמנות כשאנחנו סוף סוף חוגגים כולנו יחד להגיד תודה לכל החברים שכאן. במימונה פותחים גם את הבית וגם את הלב, ואני שמח שהיא הפכה לחגיגה של כל העדות בחברה הישראלית יחד. אנחנו בתקופה מאתגרת מבחינה ביטחונית, אבל ידענו ימים קשים ועוד נדע ימים קשים ונוכל על כולם. אני מבטיח שנמשיך לשרת את כל חלקי החברה בישראל. זו המשימה שלנו, זו האג׳נדה שלנו, זה מה שבאנו לעשות. חג שמח".

שרת הפנים איילת שקד השתתפה בחגיגות המימונה עם עובדי התעשייה האווירית. ראש הממשלה בנט חגג את המימונה בביתו של הדובר הפוליטי שלו יותם בן יצחק במושב בני עי"ש סמוך לגדרה.

את חגיגות המימונה פתח ראש העיר ירושלים בבית משפחת כהן בשכונת בית וגן, אצל חבר הנהלת העיר, אבישי כהן, בנוכחות בני משפחה וחברים רבים. "תודה רבה למשפחת כהן על אירוח כיד המלך. מירושלים אני שולח את ברכותיי לבני העדה המרוקאית ולכלל החוגגים בדרך המקבלת את פניהם של האורחים במימונה - תרבחו ותסעדו, ברכה שפירושה מזל והצלחה. חג שמח וטעים".

שר המשפטים גדעון סער חגג אצל גבי ודבי בוסקילה באשקלון. יחד עם יו"ר סיעת תקווה חדשה ח"כ שרן השכל והמשנה לראש העיר אשקלון וראש מטה תקווה חדשה בעיר מישל בוסקילה.