דגנית אשד פרישקו
דגנית אשד פרישקוצילום: חגית גורן

מינוי מפתיע בעולם הפרסום: בולטון פוטנציאל, משרד הפרסום הגדול מקרב המשרדים המפרסמים למגזר החרדי-דתי, ממנה מנכ"לית חדשה: דגנית אשד-פרישקו, אשת שיווק בעלת ניסיון עשיר בניהול מותגים מקומיים וגלובליים מעולמות מוצרי הצריכה, חוצה את הקווים ותוביל את המשרד.

אשד-פרישקו, 43, כיהנה עד לאחרונה כ- VP Global Sales & Marketing של מותג צעצועי ההתפתחות טייני לאב, אשר מקורו בישראל. היא ניהלה את כלל הפעילות המסחרית והשיווקית של מטה החברה הגלובלי של המותג הנמכר בהצלחה בכ-60 שווקים ברחבי העולם, ומציג קצב צמיחה דו-ספרתי.

קודם לתפקיד זה שימשה במשך כ-10 שנים בתפקידי ניהול שיווק בעולם המזון – כמנהלת השיווק של חברת טונה סטארקיסט, מנהלת תחום תה ויסוצקי, מנהלת מותגי הקוטג' והגבינות עם הבית בתשלובת החלב של תנובה, ומנהלת תחום חלב בחטיבת הפוד סרוויס תנובה שף.

לאשד-פרישקו תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה, ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות בשיווק, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן.

משרד 'בולטון פוטנציאל' מייצג במגזר החרדי והדתי-לאומי עשרות מותגים מקומיים ובינלאומיים ומלווה חברות מהגדולות והמוכרות במשק במגוון תחומים כמו מזון ומשקאות, בריאות, פיננסים, קמעונאות, שירות ועוד.

יו"ר בולטון פוטנציאל אברהם בריסק מסר: "המגזר החרדי הינו הצומח ביותר לאורך שנים. צמיחת המגזר מתבטאת בקצב צמיחה מהיר במכר של מותגים במגוון תחומים וקטגוריות. דגנית מביאה עימה מטען עשיר של ידע וניסיון מקצועי מגוון בתחום הניהול והשיווק. אנו בטוחים שבעזרת ה' היא תצעיד את בולטון פוטנציאל קדימה".