נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: Flash90

מתיחות בלשכת בנט: גורמים בימינה תוקפים את היועצת המדינית על כך שהתערבה במשבר ההוצאות של לשכת רה"מ, והייתה אחראית לפרסום נתונים פנימיים של משרד רה"מ על ההוצאות של בנט ונתניהו. כך פורסם הערב (ראשון) בכאן 11.

לטענת אותם גורמים, היועצת שמרית מאיר גרמה ל"פיגוע תדמיתי" לראש הממשלה.

לאחר הטענות שהושמעו מכיוונה של מפלגת הליכוד על פרסום ההשוואה בין ההוצאות של משפחת נתניהו בזמן כהונתו כראש הממשלה, לבין ההוצאות של משפחתו של ראש הממשלה נפלי בנט, כתב היום בנט בעמוד הפייסבוק שלו: "אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר".

פירוט ההוצאות של משפחתו פורסם לאחר הפרסום בחדשות 13. מלשכת בנט נמסר כי "בבית משפחת בנט לא מועסקות כלל מבשלות. לכן, נעשה שימוש בשירותי אוכל חיצוניים עבור משפחת בנט, המונה שש נפשות, בצורה מסודרת ובהתאם לכל הכללים. עלות ההוצאות פחותה באופן משמעותי מאשר העסקת מבשלת במעון, וכן ביחס להוצאות המזון של ראש הממשלה הקודם ומשפחתו".

עוד נמסר כי "בבית ראש הממשלה ניתן להעסיק שמונה בעלי תפקידים במשרות שונות ובעלות כוללת של 102 אלף שקלים בחודש. צוות זה נוצל במלואו במשך רוב שנות כהונתו של ראש הממשלה הקודם, לעומת ראש הממשלה בנט - אשר בביתו מועסקים שלושה בעלי תפקידים בלבד בעלות כוללת של 48 אלף שקלים בחודש".

מטעם הלשכה נמסר כי סך ההוצאות החודשי במעונות ראש הממשלה בבלפור ובקיסריה בימי ראש הממשלה הקודם עמד על 262,100 שקלים, לעומת 87,700 שקלים כיום.

ההוצאות בבית רה"מ ברעננה בהשוואה לקודמו
ההוצאות בבית רה"מ ברעננה בהשוואה לקודמוצילום: לשכת רה''מ