עגלת משטחים
עגלת משטחיםצילום: CANVA

אילו יתרונות יש לעגלת משטחים חשמלית?

עגלות משטחים חשמליות הופכות לנורמה החדשה בלוגיסטיקת מחסנים. הן מסייעות בהפחתת ההשפעה הסביבתית וחוסכות בעלויות הדלק.

  • חסכון בעלויות הדלק;
  • עלות תחזוקה מופחתת;
  • פרודוקטיביות מוגברת;
  • צריכת דלק נמוכה יותר
  • פחות זיהום רעש
  • סביבת עבודה בטוחה יותר

עגלת משטחים חשמלית בטוחה, מהירה ויעילה יותר מאשר עגלת משטחים ידנית. העגלה יכולה להפחית את מספר התאונות במחסן ולעזור לחברות לחסוך בעלויות הדלק.

היכן ניתן למצוא את העגלה?

עגלת משטחים מסוג זה נחשבת פופולריות במחסנים, מפעלים ומרכזי הפצה. היא נחשבת הרבה יותר יעילה מאשר המלגזות המסורתיות המונעות בדיזל או חשמליות. אין ספק כי בשל הידידותיות לסביבה והמחיר הנמוך לתפעול במפעלים רבים עושים בה שימוש לתקופות ממושכות בהשוואה לעגלה המופעלת בצורה ידנית. יתרונה המרכזי של העגלה בא לידי ביטוי ביכולת להיטען בכל זמן נתון.

כמה זמן מחזיקה עגלה חשמלית?

רבים המעוניינים לרכוש את העגלה לצורך נשיאת מטענים שונים שואלים את השאלה והתשובה היא כי משך הזמן של העגלה אינו קבוע אלא תלוי בפרמטרים כמו איכות ותחזוקה של ערכת המצברים- באופן כללי, העגלה יכולה להחזיק בין שלוש שנים עד עשר שנים וחשוב ביותר לרכוש את העגלה מטעם חברה איכותית על מנת להבטיח איכות לאורך זמן רב.

מהי עגלת משטחים חצי חשמלית?

עגלת משטחים חצי חשמלית היא עגלה הפועלת על חשמל ויש לה מארז סוללות להפעלת העגלה וגם מופעלת בצורה ידנית. מדובר בסוג חדש של עגלה המשמשת במחסנים ובמרכזי הפצה להובלת סחורות. יש למנוע חשמלי המופעל על ידי סוללות וניתן להניע אותה באופן ידני או להפעיל אותו באמצעות מערכת הנעה אוטומטית. עגלות משטחים חצי חשמליות הן החידוש האחרון בעולם הלוגיסטיקה וניהול שרשרת האספקה. הן דומות למלגזות חשמליות אך אינן צריכות להיות מחוברות למקור חשמל לצורך הפעלה.

עגלת המשטחים החצי חשמלית יכולה לשמש להובלת סחורות, איסוף והורדת חפצים, טעינה/פריקה של נגררים, העברת משטחים ממקום למקום, או כל משימה אחרת הדורשת הרמת מטענים כבדים עד 10 טון ללא שימוש מקור מתח חיצוני.

היא דרך מצוינת להפחית את פליטת הפחמן ולשמור על הסביבה נקייה. יש לה גם תוחלת חיים ארוכה וניתן להשתמש בה במשך שנים רבות ללא כל תיקונים גדולים. כשזה מגיע לעגלות חצי חשמליות, תמיד נוצרים חידושים חדשים. חידושים אלו עוזרים להפוך את העגלות החצי חשמליות לאמינות, יעילות ונוחות יותר עבור הנהגים. באשר להפעלה, מדובר על אפשרות הפעלה נוחה במיוחד- העגלה יכולה להיות מופעלת בקלות על ידי אדם אחד ויש לה גם עלות תפעולית נמוכה וניתן להשתמש בה בתעשיות שונות כמו מזון, משקאות, קמעונאות ועוד.

היתרונות של שימוש בעגלה מסוג זה כוללים בין היתר צריכת דלק מופחתת ועלות תחזוקה נמוכה יותר. נוסף על כך, מדובר על עגלה ידידותית לסביבה. באשר לקהל היעד אשר עושה שימוש בעגלה- מדובר על עגלה המיועדת בעיקר לעומסים קלים ומרחקים קצרים.

העגלה יכולה להיות אפשרות טובה עבור חברות שלא מעוניינות להשקיע בעגלה חשמלית שעלותה יכולה להיות יקרה ולכן בוחרת באופציה של רכישת עגלה חצי חשמלית. כך או אחרת, גם במקרה הזה יש חשיבות עליונה לבחור את החברה המקצועית ביותר בה ניתן לרכוש את העגלה וכמובן להקפיד ולבקש אחריות על העגלה על מנת לדעת שיש מענה במקרה של תקלה.