שלושה נערים שטיילו אתמול (ראשון) באזור הסחנה מספרים כי בשעת ערב, כאשר החלו את דרכם חזרה הוצע להם להיכנס לרכב תמורת תשלום. משסרבו נשלפו לעברם אקדחים.

בפניכם עדותו של אחד הנערים:

"ערבים ניסו לחטוף אותנו באמצעות אקדח"באדיבות המצלם

חברו של הנער סיכם בכתב את האירוע: "תפסנו טרמפים מצומת מסילות לכיוון עין הנציב אחרי כמה דקות עצר לנו רכב ושאל לאן אתם צריכים אמרנו לעין הנציב. הוא אמר לנו אם אתם רוצים טרמפ תשלמו 30 שקל אמרתי לו 20 והוא הסכים. באתי לעלות לאוטו אבל חבר שלי עצר אותי וענה לנהג שאם הוא רוצה לעשות טובה ולקחת אותנו טרמפ אז בכיף, אבל אנחנו לא משלמים כסף. הנהג סירב וחבר שלי אמר לו שימשיך ולילה טוב".

"בשלב הזה הנהג התחיל להתעצבן. קלטנו את זה, ניסינו להרגיע אותו אבל זה לא עזר. הוא עצר את האוטו והתחיל לצעוק עלינו. פתאום ראיתי את הנהג שולף אקדח, צעקתי לחברים שלי 'יש לו אקדח' והתחלנו לרוץ ספרינט מטורף מהמקום ולהתחבא מאחורי שיח", הוסיף.

עוד אמר: "חבר שלי התעכב קצת וראה את הנהג והבחור שלידו יוצאים מהרכב, כל אחד עם אקדח. הם צרחו עלינו במבטא ערבי: "אנחנו נעשה בכם פיגוע" חיכינו מאחורי השיח עד שהם הלכו. התקשרנו למשטרה שהגיעה ואספה אותנו ממקום האירוע לתחנת משטרת בית שאן, שם תיחקרו אותנו כמה שעות. תוך כדי הם הציבו מחסומים בכל אזור בית שאן ועמק המעיינות והוציאו התרעה על נסיון חטיפה".