קידום העסק ברשת. אילוסטרציה
קידום העסק ברשת. אילוסטרציה צילום: unlimphotos.com

הכירו את גיא כספי, יועץ עסקי מבאר שבע, אשר בכתבה זו יעניק לכם נדבך קטן מרזי המקצוע ויתן לכם מספר טיפים על שיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות.

תפעלו בשוטף את הדף העסקי

יש לדאוג לתפעל את הדף העסקי ברשתות החברתיות ולדאוג לתנועה בו. כך למשל ניתן לשלוח הודעות לחברים, משפחה, מכרים וכדומה על מנת שיסמנו את הלייק הראשוני לעמוד ויסייעו בהפצתו. לאחר מכן, ניתן לשלוח הצעות לקהל היעד שלכם, עם הצעה להצטרף לעמוד. כאן, חשוב לשים דגש בהודעה על הערך המוסף שסימון לייק לעמוד ייתן להם, באופן קצר ולעניין. אחרת, הם פשוט יתעלמו מההודעה.

פרסמו תוכן איכותי

השקיעו בתוכן ראוי ואיכותי! יש לפרסם פוסטים איכותיים ורציפים, בין פעם לפעמיים בשבוע ולא פחות. (ואם אפשר, להשקיע גם בסטורי). ניתן ואף רצוי לשלב בין תוכן ענייני ואיכותי בעל ערך מוסף וידע חדש לקהל, לבין תוכן שיווקי שמשווק את החברה באופן ישיר ומעדכן בדבר הנחות, מבצעים, מוצרים או שירותים חדשים וכדומה.

צרו קהילה ייחודית

טיפ מגניב נוסף הוא יצירת קהילה ייחודית, כי אנשים אוהבים להרגיש מיוחדים. באינסטגרם למשל, יצירת סטורי לקהילת חברים בלבד, ובפייסבוק, יצירת קישור לקבוצת וואטסאפ למשל, עבור חברים קרובים, מן הפרופיל העסקי. הדבר יסייע לכם להביא את הקהילה שלכם להצלחה יתרה להגיע לקהל היעד שלכם, ולמכור למכור למכור.

השקיעו בקהילה

ולסיום, השקיעו בקהילה אשר יצרתם! קיימו אירועי קהילה פיזיים, אירועי קהילה במדיה, פוסטים אשר מעודדים שיתוף, ביצוע וובינרים וכדומה. כל אלו ייצרו עבורכם תנועה, קהילה, והשתתפות. והמתכון להצלחה עבור כל עסק הוא בדיוק השילוב של כל אלו, במדיה ובייחוד בחיים האמיתיים. וזיכרו, ככל שתיתנו יותר ערך ועניין לעוקבים שלכם באינסטגרם ולחברים שלכם בפייסבוק, כך תגבירו גם את העניין שלהם בכם, ובהתאמה- את המכירות בעסק. מכאן, הדרך להצלחת וצמיחת העסק קצרה.

השקיעו בנוכחות בגוגל

כספי טוען כי על מנת להביא עסקים לכדי הצלחה משמעותית, הדרגתית וטובה שתחזיק לתמיד, יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים חשובים. ראשית, על כל עסק להשקיע בנוכחות שלו ברשת. כלומר, לדאוג שכאשר מאן דה הוא יחפש את שם העסק- הוא גם ימצא אותו. יש לדאוג לדפי עסק ששם העסק עולה מהם בקלות, והלקוח לא יתעכב בחיפוש. כי היום, בעידן האינסטנט, לקוח שיתעכב הוא לקוח שיוותר. בנוסף, יש להכניס בתיאור העסק של הדף העסקי מילות מפתח שרבים מחפשים.

אז קדימה, למה אתם מחכים? אין זמן יותר נכון להתחיל מעכשיו. הזמן קצר, והמלאכה- מרובה, בהצלחה!

כמה מילים על הכותב, גיא כספי

הכותב הוא גיא כספי, יועץ עסקי בעל ניסיון של כ- 30 שנה בתחומי הליווי העסקי. במהלך שנות פעילותו הוא עזר לפיתוח עסקים רבים וסייע משמעותית לצמיחתם. כספי, כחלק מפעילותו העסקית, משמש מנכ"ל ובעלים בחברה על שמו, אשר עיסוקיה בתחומי הייעוץ והליווי העסקי, האצת וצמיחת עסקים והתפתחותם. החברה מצמיחה עסקים רבים כיום במינוף עסקיהם, ועד כה מאות עסקים וחברות עברו תחת ידיו והגיעו לכדי הצלחות משמעותיות.

מעניין אתכם ללמוד עוד? היכנסו לאתר החדשות של גיא כספי