המועצה הציבורית של "קדמה - התיישבות צעירים"
המועצה הציבורית של "קדמה - התיישבות צעירים"צילום: דוברות

המועצה הציבורית של ארגון קדמה התכנסה בכפר הסטודנטים במטולה, אחד מתוך ארבעת הפרויקטים הפעילים שהקימה העמותה בגזרת צפון הארץ.

בפגישה שוחחו אנשי המועצה על האסטרטגיה של העמותה בגבול הצפון במסגרת חיזוק הישובים בהם פועלת העמותה והרחבת הפעילות לישובים נוספים באיזור.

בין הממונים במועצה הציבורית נמצאים יו"ר המועצה הציבורית דני דיין, ראש המועצה האזורית מטה בנימין לשעבר פנחס ולרשטיין, העיתונאית והסופרת אמילי עמרוסי, מנכ"לית מועצה אזורית שומרון לשעבר ליאורה טושינסקי, ראש מועצת הגליל העליון לשעבר אהרון ולנסי ואיש התתיישבות חיים פוגל.

תירא אל כהן, מנכ"לית קדמה: "המועצה הציבורית מחפשת דרכים נוספות להגביר את האחדות של העם ומשמשת כמגדלור לביסוס מטרות וערכי "קדמה" הארגון פועל בכל גבולות הארץ במטרה לחזק את ההתיישבות ואת ההיאחזות בגבולות".

דני דיין יו"ר המועצה הציבורית של העמותה: "משימת ההתיישבות בגבולות מדינת ישראל והבאת צעירים לאזורים אלו היא רלוונטית היום יותר מתמיד, עמותת קדמה מגשימה את חזון הציונות העדכני".

אהרון ולנסי: "בכל מסגרות הצעירים של קדמה אנחנו הולכים ליצור מפגשים בין דתיים לחילונים ובין חלקי עם ישראל השונים במטרה ליצור שיח ומפגש ולהסיר את חומות הניכור. הרשתות החברתיות והתקשורת מעצימים את הפערים, כשהשיח משפיע על המציאות עצמה. קדמה יוזמת פיוס בין חלקי העם".