חתונה
חתונהצילום: ISTOCK

כלה יתומה שנפרדה מאימה לאחר שנות יסורים מגוללת בפוסט קורע לב את מצבה הקשה רגע לפני היום שאמור להיות היום המאושר בחייה.

בדבריה היא מתארת את הילדות הקשה עד לרגע הקשה, "חיי מעולם לא היו חיים נורמליים. נולדתי להורים מקסימים ומאושרים, כאלה שהעניקו לי חינוך, אהבה ושמחה, אלא שאז, כשהייתי רק בת חמש, העולם סביבי התהפך לחלוטין.

"לא אשכח את היום הזה בו הסבירו לי כי אמא שלי חלתה במחלה קשה ונוראה, אפילו את שם המחלה הם לא רצו להגיד לי, רק הבנתי שמדובר במשהו מסוכן, משהו שלוקח מאמא שלי את כל הכוחות, הפיזיים והנפשיים כאחד".

לתרומה לעזרת הכלה לחצו כאן

"מאותו היום נלקחתי מהבית החם שלי לבתים אחרים שאירחו אותי באהבה ובחום, אבל האמת, שאין כמו להיות ליד אמא. כל הזמן הראש שלי היה תפוס במראה של אמא שהלכה ונהפכה לשבר כלי".

"כשהייתי בגיל בת מצווה חרב עליי עולמי, לא אשכח את הלילה בו התהלכתי אחר מיטתה של אמי האהובה, בכיתי את נשמתי, והבנתי שזו הפעם האחרונה שאני זוכה לגעת במיטתה, באותו הלילה היא נקברה, ודמעותיי הרבות הרטיבו את שכבות העפר שכיסו את הקבר הטרי, הדמעות שירדו באותו הלילה מעולם לא הפסיקו לרדת".

חיי היו מלאים בקשיים ותהפוכות, אבא שלי, גם הוא אדם חולני ולא בריא סבל שנים מאי ספיקת לב וכליות, הוא אושפז לעיתים קרובות, וידעתי שלצערי הרב אני יתומה מאמא, אך בד בבד יתומה בחיי חיותו של אבי, הוא לא תפקד, בקושי תיקשר, הוא היה שבור וכאוב, שבור מהסתלקותה של אמא ומהכאבים שפקדו אותו ללא הפסקה".

"כשיצאתי לשידוכים הבנתי שאין לי הרבה סיכויים להתארס עם בחור בן ישיבה שכל שאיפתו לשבת וללמוד, הבנתי שאין לאבי את היכולת לחתן אותי, ידעתי גם שאין לו אפילו אגורה שחוקה לתת לנדוניה. אני כבר בת עשרים ושמונה, ולפני ממש מספר חודשים אחד הגיסים החליט שהוא לוקח על עצמו את השידוך שלי, ואכן, לפני חודשיים בלבד התארסתי בשעה טובה ומוצלחת לבחור ישיבה מתמיד וירא שמים, לא הייתה מאושרת ממני באותו היום, הרגשתי שאני סוגרת מעגל, שאני הולכת לפתוח דף חדש בחיים הנוראיים שחוויתי עד היום".

"אבל אז הבנתי שלגיסי אין פרוטה לתת לכיסוי ההוצאות של החתונה. נכון לרגע זה אין לי אולם, לא שמלת כלה, לא קייטרינג ולא צלם, פשוט כלום. הבנתי שאם לא אצא ואזעק את זעקתי לא יהיה לי כיצד להינשא,. בלית ברירה, אני מתחננת אליכם: אנא, תעזרו לי להינשא כמו כלה אמיתית, תעזרו לי בכדי שלא אתבייש ביום המאושר בחיי".

לתרומה לעזרת הכלה לחצו כאן