חיים סילברשטיין וישראל כ"ץ
חיים סילברשטיין וישראל כ"ץצילום: דוברות

חבר הכנסת ישראל כ"ץ מהליכוד סייר בצפון ירושלים יחד עם חיים סילברשטיין יו"ר עמותת "אם אשכחך". השניים התחילו בתצפית משכונת הגבעה הצרפתית, המשיכו לתל אל פול (ארמון המלך שאול המקראי) הסמוך לפסגת זאב וסיירו בטרמינל שדה התעופה הישן בעטרות.

כ"ץ הבטיח שהליכוד תתמוך בקידום הבנייה בעטרות כאשר המפלגה תחזור לשלטון, "כאשר נחזור לממשלה אני מאמין שנוכל לתמוך בתוכנית גם בוועדה המחוזית כמו שתמכנו וקידמנו את הקמת שכונת גבעת המטוס".

בתל אל פול שהינו ארמון המלך שאול המקראי אמר כ"ץ: "ישנה חשיבות נעלה במורשת עמנו לקיים חפירות ארכיאולוגיות שיחשפו את העבר ההיסטורי של תל אל פול וינגישו את ארמון המלך שאול המקראי לתיירות של כל אוהבי התנ"ך בעולם".

בתצפית בגבעה הצרפתית, כ''ץ חידד את החשיבות של העברת חוק ירושלים רבתי שנועד לדבריו "לדאוג לרוב היהודי בירושלים ולמנוע את הרצף האורבני הפלסטיני מרמאללה לבית לחם שנועד לגרום לחלוקת הבירה הישראלית ולהקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים".

חיים סילברשטיין סיפר לאחר הסיור: "עמותת 'אם אשכחך' חוקרת את האתגרים הגיאופוליטיים של מדינת ישראל בירושלים כבר 15 שנה ובין היתר פועלת גם להנגיש את הנתונים והממצאים של המחקרים באמצעות סיורים בשטח למקבלי החלטות ולמשפיענים מהעולם ומהארץ".