לקראת יום הזכרון, יוני מהצמד יונינה הקליט יחד עם דביר שנרב את השיר "את כל הכוכבים בלילה" של עידן רייכל, לזכר אחותו של דביר - רנה שנרב הי"ד שנרצחה בפיגוע בדרך למעיין דני. בפיגוע נפצעו דביר ואביו, הרב איתן שנרב.

יוני מספר: "אחרי ששמעתי על הפיגוע המזעזע הרגשתי תחושה קשה של חוסר אונים. רציתי לעשות משהו מועיל אבל לא ידעתי מה. אחרי כמה ימים נכנסתי לאולפן בשעת לילה מאוחרת, הקלטתי מנגינה שעלתה לי, ואחרי התלבטות קצרה, שלחתי למשפחה.

"הרב איתן ושירה אישתו המדהימים יצרו קשר עם הזמן ונוצר קשר עם המשפחה. הרב איתן אמר לי 'אין מה להתלבט, תמיד לעשות' וככה אני רואה שהמשפחה מתנהלת, תמיד בחסד, בנתינה ומחשבה על האחר. דביר שמע את השיר של עידן רייכל וזה מיד התחבר לו לרינה. לקראת יום הזכרון הוא אמר לי שהוא רוצה להקליט אותו, ולהקדיש אותו לרינה.

''המילים כלכך אישיות, הרגשתי שעדיף שרק אשיר קולות רקע. היה לי הזכות לעבד מחדש ולהקליט את השיר.
תודה גדולה לניר מוצרי שבהתראה של יום הקליט את החליל עם כל הלב אצל שחר קאופמן", הוסיף יוני.

דביר כתב מכתב לרנה על בסיס מילות השיר: "סוף היום, שעת דמדומים, וזה הזמן לשבת ולחלום. מכל הכוכבים בלילה שלך תמיד הכי קרוב. כל סיפור, כל תמונה, כל שיר וכל חוויה מצטרפים לסיפור אחד גדול-הסיפור שלך, של רנה. הלוואי יכולנו לשכוח מהכל, לראות שתכלס הכל טוב, וסתם לחבק ולהגיד לך שלום. לראות אותך מחייכת ורצה לאחים הקטנים, כמו שתמיד אהבת לעשות בכל השנים. אני אוהב אותך. אהבה אמיתית, אהבת אחים, אחים למוות ואחים לחיים.

''ואת רנה, היית שם לצידי תמיד נשארת, גם אם לא תמיד ראיתי וגם אם לא תמיד רציתי-לא עזבת. כי את ידעת שמשפחה זה הכל ושהחיים לא נותנים לנו ליפול. שנינו זה בית, רנה, בית אחד גדול- בית של הצלחות וכשלונות, התמודדויות והתגברויות, בעיות ופתרונות.

"ואני מאמין שהבית יהיה פתוח לכאוב אבל בעיקר פתוח לשמוח, כי זה הבית של שנינו, ואת הדרך שהארת לי אני לא אוכל לשכוח".