ים רפאלי ואור עמרמי ברוקמן
ים רפאלי ואור עמרמי ברוקמןצלם: עמית מימוני, עיצוב עטיפה: avox

הרבה מים עברו בנהר הירדן מאז ים רפאלי ואור עמרמי ברוקמן פרצו לתודעה כשהשתתפו בתכנית ריאליטי, אקס פקטור והכוכב הבא בהתאמה (שניהם, אגב, זכו במקום השלישי בעונה בה התחרו), וכעת כל אחד מהם מתחזק קריירה כזמר ושחקן.

במהלך התקופה שיחררו כל אחד שירים מצליחים שנגעו ברבבות של אנשים: ים רפאלי ריגש עם "כשהכאב ימצא לו חברים", "מילים שהייתי אומר רק לך", "אש ותימרות עשן", "לא יוצאת לי מהראש", ואור עמרמי ברוקמן ריגש עם "מאין באתי", "איפה את היום", "ורוד זוהר".

במקביל להצלחה המוזיקלית של השניים, אור עמרמי ברוקמן זכה בפרס הבינלאומי היוקרתי שחקן השנה על תפקידו בסדרה המוערכת 'הד קולך' בפסטיבל הצרפתי 'סירייס מאניה", פסטיבל בינלאומי לסדרות טלוויזיה ונחשב לאחד מהפסטיבלים היוקרתיים והחשובים בתחומו, ומשחק בימים אלו בתפקיד ראשי בתיאטרון הלאומי הבימה במחזמר ה"כבש הששה עשר" בבימויו של משה קפטן.

ים רפאלי גם הוא עושה את צעדיו הראשונים בעולם המשחק במחזמר הישראלי המוביל בתיאטרון הארצי, מחזמר "הלהקה" המבוסס על סרטם המיתולגי והמצליח של אבי נשר ושרון הראל, בבימויו של צדי צרפתי.

כעת, השניים משלבים קולות בשיר מרגש ויפהפה "טירוף" אותו כתבו והלחינו בעצמם לעיבוד והפקה מוזיקלית של אריאל טוכמן:

השיר נולד ג=כשאור וים נפגשו לסשן כתיבה והחיבור היה מידי. בלי להתכוון יצא שיר אהבה, כל אחד מנקודת המבט שלו על זה.

"את השיר הזה כתבתי לבת הזוג שלי" מספר רפאלי, "ומבחינתי זה לא משנה כמה פעמים אגיד לה שאני אוהב אותה, זה אף פעם לא ימלא את המרחב הזה שנשאר בין המילה למה שאני באמת מרגיש. כי לנסות לכמת רגש ולהתיימר להסביר אותו - זה כמו לנסות לשפוך את כל הים. זה לאהוב בטירוף".

ברוקמן מוסיף "כשאני מתחיל ליצור שיר חדש, אני אף פעם לא יודע באמת מה יצא בסוף. החיבור המוזיקלי עם ים היה מיוחד מאוד ובזכות החיבור הזה נולד השיר "טירוף". בשיר קיימת אמת גדולה וכנות מיוחדת שהרגשתי שחשוב להביא כשמדברים על נושא חשוב כמו אהבה. כעבור שנה אני לגמרי מוכן לחשוף אתכם ליצירה המשותפת שלנו וזה אכן טירוף."