יונתן חבקוק ז"ל
יונתן חבקוק ז"לבאדיבות המשפחה

חמישה יתומים מבכים, אישה אלמנה ממאנת להינחם והמוני מכרים וידידים, "אחים שלי" כמו שכינה אותם יונתן, לא מוכנים לחזור לשגרת חיים בלעדיו.

כל מי שהכיר את יונתן חבקוק הכיר את החיוך הרחב, את המילים החמות את הנתינה האינסופית ושלא על מנת לקבל שכר. הוא פשוט אהב את עם ישראל, את כולם ולכן תמיד הוא חייך אליהם. הוא שמע ועודד ונתן כוח לכולם.

עכשיו הוא איננו, ברגעים בודדים כשצמד חלאות אדם הסתערו על ליבו הטהור ורצו לגדוע את פתיל חייו, כמו תמיד, הוא לא וויתר על החיים.

לתרומה לאלמנה וליתומים של משפחת חבקוק לחצו כאן >>>

גם בזירת הרצח האכזרית יונתן לא הותיר את המחבלים להמשיך את מסע הרצח המטורף שלהם בעוברים והשבים באזור.

הוא שלח את הבן הביתה ונאבק. "בעלי נלחם נגד המחבלים בגבורה, אפשר לרבים לברוח מהמקום, והציל נפשות רבות בעלי היקר והאהוב תחסר לנו מאוד"

אשתו לימור הבנות והבן הקטן שהיה עד לפיגוע שגדע את חייו של אבא, לא מוכנים לעכל את הבשורה האכזרית.

נותרו חמישה יתומים: ארבע בנות ויתום אחד בן שש - קדיש לאבא המיוחד שלו, לאבא שאיננו עוד. הבשורה המרה לא מחלחלת עדיין גם למכריו "זה נראה חלום בלהות" הם אומרים שוב ושוב. האיש שלא הותיר איש בסביבתו לבד, יונתן חבקוק שרק לשמע שמו הגיע נוחם לנשמה, נעלם.

הטראומה עם אובדן האבא מלווה גם במראות הקשים שראה הבן "הלב שלי נשרף שהילד שלי ראה את אבא שלו נרצח" זועקת שוב ושוב אלמנת יונתן חבקוק, היא מסרבת להאמין שהיא לבד נותרה, לגדל את ילדיה, לנסות לשקם אותם בתוך החשיכה הגדולה שמאפילה על חייהם.

איך תישא את מסע המשפחה לבד? מי יתן לה נחמה? איך תצליח לשקם את הילד ששרד את התופת ותאכיל את הילדים שעיניהם שהיו נשואות לאבא ואמא עכשיו נשואות רק אליה?

זה ההזדמנות של כולנו עם ישראל את האהבה שהוא אהב אותנו!

להחזיר חיוך לילדים של יונתן חבקוק לחצו כאן>>>