מירב מיכאל בישיבת הסיעהערוץ כנסת

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי נשאה דברים בפתח ישיבת סיעתה. "אני שולחת מכאן תנחומים למשפחות הנרצחות והנרצחים ומאחלת החלמה מהירה לפצועות ולפצועים. הממשלה הזו תאבק עד חורמה כדי למגר את הטרור ולהביא ביטחון לכל אזרחית ואזרח במדינת ישראל".

"אני רוצה לשבח את כוחות הביטחון וההצלה שעושים לילות כימים, וגם את השר בר לב שמוביל אותם. מפלגת העבודה תמשיך לתת לכוחות הביטחון לעשות כל מה שצריך כדי לוודא שאזרחי ישראל חיים בביטחון", הוסיפה.

היא תקפה את ח"כ יצחק פינדרוס ואמרה: "בימים הקשים האלה נמצא בבניין זה ח"כ שנשבע אמונים ליו"ר האופוזיציה, נאשם בפלילים, שחלומו הוא לפוצץ את ביהמ"ש העליון. זה חלק מאותה מכונת הסתה ותעמולה שעומדים בראשה אותם אנשים שעמדו בראש ההסתה שהובילה לרצח רבין".

"כמו אז גם היום הם רוצים לחסל את מדינת ישראל הציונית היהודית והדמוקרטית. ההסתה המסוכנת הזאת היא הסיבה למה זה כ"כ קריטי לשמור על הממשלה שלנו. האלטרנטיבה היא אסון למדינת ישראל",אמרה מיכאלי.

"מפלגת העבודה מחויבת לממשלה לאורך כל הדרך, הסיעה שלנו היא אי של יציבות ואני קוראת לכל חבר וחברה בקואליציה לעמוד בלחצים, בהסתה, בדה לגיטימציה ובאיומים. אנחנו יודעים ויודעות מקרוב מכמה זה מפחיד ומאיים, אנחנו מכירים את זה מקרוב מאז 1993 מאז הפעם הראשונה שנתניהו היה יו"ר אופוזיציה. אני קוראת לכם ולכן לעמוד בזה. מדינת ישראל זקוקה לזה שכולנו נעמוד בזה".

"זה נשמע מאוד פאתוס אבל האמת היא פשוטה - עתיד המדינה תלוי בכך שנצליח לשמור על הממשלה, ואנחנו בחדר הזה נמשיך לעשות כל מה שנוכל בשביל זה", סיכמה מיכאלי.