ריצה
ריצהצילום: ISTOCK

המדבר מתעורר לחיים. לראשונה בהיסטוריה תקיים עיריית דימונה את מירוץ ה-Dimonight, מרוץ הלילה הראשון של דימונה, שייערך ביום חמישי הבא, ה-19.5.22 בסיומו של ל"ג בעומר.

האירוע שייפתח בהפנינג ספורטיבי ססגוני לכל המשפחה בפארק עמי שבעיר, החל מהשעה 16:00 עם מתחמי פעילות, מתנפחי ספורט, מתקני אקסטרים, דוכני מכירה של מותגי ספורט, מתחמי אוכל והופעות לילדים, יכלול ארבעה מקצים שונים, בהם שני מקצי ריצה תחרותיים בני 10 ו-5 ק"מ ובנוסף לאלה יתקיימו גם מקצה משפחות באורך 2 ק"מ ומקצה קהילות באורך 600 מטר בלבד.

המקצים יוזנקו החל מהשעה 19:00 מפארק עמי, פארק אשכול לשעבר, שיהווה את מתחם ההתכנסות המרכזי של האירוע, ובסיום המקצים וחלוקת הפרסים יתקיים מופע בפארק.

DIMONIGHT - מרוץ הלילה של דימונה, ישלב בתוכו ריצה בשכונות הוותיקות והחדשות של העיר, מעבר בגב ההר עם תצפית על דימונה כולה, נופים מדבריים מרהיבים ומייצגי אור מדליקים, כל זה על מנת לחשוף לרצים הרבים את דימונה כולה ולהעניק להם חווית ריצה ייחודית.

מי שמוביל את התנופה הגדולה בא נמצאת דימונה הוא ראש העיר בני ביטון שהקים בשנה האחרונה את רשות הספורט וזאת במטרה להביא לתושבי העיר כמה שיותר אירועים איכותיים, כאשר בהמשך מתוכננים להתקיים מירוץ אופניים, מרתון ספינינג ועוד.

"אני שמח לראות את השינוי שחל בעיר", אמר ביטון "אנחנו רוצים לתת לתושבים איכות חיים וחלק חשוב מכך זה לגדל ולחנך לחיי תרבות וספורט. מרוץ הלילה הוא עוד צעד אחד בדרך הארוכה והנכונה שלנו בנושא. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מריצה במזג אוויר מדהים ועם נוף מרהיב במיוחד".

"השקענו הרבה מאמצים ומשאבים על מנת להרים מרוץ לילה מיוחד שימשוך אלינו רצים מכל הארץ", הוסיף אהוד כחילה, מנהל האירועים ברשות הספורט העירונית דימונה, "אנחנו רשות חדשה ששמה לה למטרה לקדם את הספורט בעיר ומרוץ הלילה הוא ללא ספק אחד מהאירועים החשובים שאנו רוצים להפוך למסורת".

רועי אמנו , מנכ"ל רשות הספורט העירונית דימונה, סיפר על ההתארגנות לקראת קיום המירוץ בפעם הראשונה כשאמר: "מירוץ הלילה של דימונה המתקיים לראשונה בעיר, מהווה נדבך חשוב נוסף בתנופת הספורט המשמעותית שחווה העיר דימונה בשנה האחרונה, וזאת בדחיפתו ובעידודו של ראש העיר בני ביטון. בהתאם לחזונה, רשות הספורט העירונית משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בקידום הספורט ההישגי ועממי ברחבי העיר תוך הנגשתו לכלל תושבי דימונה ובכלל זה לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים הנמצאות בליבת העשייה היומיומית שלנו".