אנטה ז'יזיץ': "מרגיש הרבה יותר טוב"מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית

סנטר מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' שנפגע אמש במהלך המשחק מול הפועל חיפה ואיבד את הכרתו שוחרר לביתו לאחר ששהה הלילה להשגחה בבית החולים איכילוב.

בסרטון שפרסם השחקן הוא אומר: "תודה רבה על התמיכה וההודעות, אני אוהב את כולכם. אני מרגיש הרבה יותר טוב כעת וניפגש בקרוב".

נזכיר כי במהלך משחק הכדורסל הערב בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, התמוטט שחקנה הקרואטי של מכבי תל אביב, הסנטר אנטה ז'יז'יץ' לאחר שנחבט בפניו.

היה זה במהלך הרבע השני של המשחק שנעל את העונה הסדירה של ליגת העל בכדורסל, כאשר חדירה של שחקן הפועל חיפה ג'יימס אניס לסל של מכבי ת"א, גרמה לשחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס להיתקל בחברו לקבוצה הסנטר הקרואטי וזה שלח בטעות חבטה לעבר פניו של ז'יז'יץ'.

כתוצאה מכך, איבד הקרואטי שווי משקל ונפל לפרקט במה שנראתה הייתה כמו פציעה קשה במיוחד.

ז'יז'יץ' עוד ניסה לעמוד לבד אך חש סחרחורת ופונה על אלונקה כשהוא אמנם בהכרה אך לא נראה בפוקוס.

המשחק עצמו לא בוטל, אלא רק הופסק למספר דקות.

שר התרבות והספורט חילי טרופר, התייחס לאירוע המדאיג כשאמר: "יחד עם כלל אוהדי הספורט אני עוקב בדאגה אחר מצבו של אנטה ז'יז'יץ ושולח לו איחולי רפואה שלמה. הצוות שלי בקשר עם הנהלת הקבוצה ועומד לשירותם בכל עניין".

במנהלת ליגת העל בכדורסל אמרו כי "המנהלת מאחלת החלמה מהירה לשחקן מכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ' וכמובן מודה לצוות הרפואי שטיפל בשחקן על הפרקט במהירות וביעילות".

לגבי סוגיית המשך המשחק אמרו במנהלת: "לאחר התייעצות של צוות השופטים והמשקיף עם שתי הקבוצות הוחלט להמשיך במשחק על אף הקושי הנפשי של כל הנוכחים וזאת מתוך הבנה כי לוח הזמנים צפוף עם הפלייאוף שמתחיל ביום חמישי, כאשר שתי סדרות טרם נקבעו ומשחק זה הוא קובע לשם המשך הליגה.
אנו מעריכים ומודים לשתי הקבוצות על הסכמתן לסיים את המשחק ומאחלים בריאות לכולם".