גלית דיסטל אטבריאן נגד גאולה אבןדוברות

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן התארחה אתמול לשיחה בארגון 'חזון לאומי – המרכז למנהיגות ציונית' שעסקה בנושא "מפובליציסטיקה לפרלמנט: על פעולה במרחבי ההשפעה שונים".

במהלך השיחה תקפה חברת הכנסת את התנהלותה של שדרנית תאגיד 'כאן' גאולה אבן ואמרה: "צריך לסגור את התאגיד וגל"צ. אני רואה שאין היתכנות לתקשורת ציבורית בישראל משום שאין לסמוך על השמאל. הוא ישים את הידיים שלו על הגופים האלה והוא יהיה מוטה. אני לא חושבת שיש סיבה במדינה דמוקרטית לתקשורת ציבורית".

"השמאל יתן ג'ובים ולפעמים אפילו לנשות שרים שמנהלות את תוכנית האקטואליה של הפריים טיים של התאגיד. אשת שר משפטים שנמצאת בניגוד עניינים מטורף עם 120 חברי כנסת, היא מתווכת את החדשות לציבור בישראל והציבור בישראל מממן את זה, זה פסיכי, זה השתנה מהמקפצה", דברי דיסטל אטבריאן.

היא התייחסה לחיקוי שלה בתוכנית ארץ נהדרת ואמרה, "הייתה לי בעיה בהתחלה, במערכון הראשון תום יער הרימה כיסא כתר והתחילה לזרוק אותו כאחוזת שד. זה היה סימבוליזציה חד ערכית למזרחי האלים עם הכפכפים בבריכה שזורק כיסאות כתר פלסטיק. אין שום סיבה לקחת אותי ולתת לי להשליך כיסא כתר למעט סיבה אחת – גזענות בוטה. נכנסתי בהם על הדבר הזה ומאז הדמות שלי עברה שינוי, אני כבר לא גזענית בוטה, אני מעריצה של נתניהו. האמת? אני מוצאת את עצמי נקרעת מצחוק, זה מצחיק אותי, אני מחבבת את החיקוי. פוליטית הוא מצוין לי".

במהלך השיחה נשאלה ח"כ דיסטל אטבריאן איזה תפקיד הייתה רוצה לקבל במידה והליכוד ירכיב את הממשלה ואמרה: "זו הפנטזיה בלבד, אין לזה היתכנות, זה לא משהו שאני בונה עליו או שיקרה, אבל אם היה לי את תיק המשפטים בידיים, זה בוער בי כי אני מזהה את הבעיה המשפטית. התחום הזה זקוק לרפורמות ואני יודעת איך צריך לבנות אותן. איך להסיר מעל 120 ח"כים את אימת ההפללה. קודם כל חוק צרפתי, אחר כך פסקת התגברות, אחר כך ביעור חמץ בפרקליטת ושינוי בחירת שופטים. הפנטזיה השנייה זה תיק התקשורת".