ח"כ יום טוב כלפון
ח"כ יום טוב כלפוןערוץ 7

ח"כ יום טוב כלפון מימינה ערך השוואה בין מועצת השורא לבין מועצת חכמי התורה בראיון בגלי צה"ל.

כשנשאל על ידי המגיש אמיר איבגי על ההמתנה של הקואליציה להכרעת מפלגת השורא ענה כלפון, "ראיתי מהדורות בטלוויזיה שהמתינו בהם להחלטת חברי ימינה. מדובר באחת המפלגות של הקואליציה עם המוסדות שלה וזה מה שיש. בעבר היו קואליציות עם מפלגות אחרות ומוסדות אחרים - אם אלה חברי מרכז הליכוד או מועצת חכמי התורה".

ח"כ אוריאל בוסו הגיב לדברים ואמר: "חברי ימינה שוברים מידי יום שיאי עזות וחוצפה, הגדיל לעשות השורד הנורווגי ח"כ כלפון בחוצפתו שהשווה את מועצת השורה למועצת חכמי התורה".

"אני סמוך ובטוח שהקול הצרפתי אותו גזל במירמה כלפון בחסות בנט מצטרף למחאה על כבודם של גדולי הדור", הוסיף בוסו.

ח"כ משה אבוטבול הוסיף, "הדירדור המוסרי והרוחני של סיעת ימינה וחוסר הבנתה במצבה הקשה מרוב דבקות בשמאל וברע"מ, מביא את ח"כ כלפון מימינה לדברי בלע שמשווה בין מועצת חכמי התורה למועצת השורא. זו התוצאה כשאין הנהגה, או אידאולוגיה, ואין כיוון ודרך. כשאין חסימה לפה, נשארים בסקרים מתחת לאחוז החסימה".

ח"כ יוסי טייב אמר כי "השוואת מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה למועצת השורא (להבדיל) מעידה כי כלפון איבד שפיות וירד מהפסים. כלפון מבייש את מורשת יהדות צרפת וודאי שאינו מייצגם. לא אתפלא אם בבחירות הקרובות כלפון ינסה להתמודד לכנסת ברשימת רע"מ".

ח"כ ינון אזולאי הגיב לדברים במהלך נאומו בכנסת ואמר על כלפון: "אדם בלי ערכים, איש קטן, חסד עמוד שדרה. לא ראוי לשום כבוד שיתנו לו, בא לתפקיד רק בשביל הכסף".