אהוד ברק
אהוד ברקצילום: שריה דיאמנט/TPS

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר דורש מראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק פיצויים בגובה מאה אלף שקלים, בעקבות דברי לשון הרע שאמר לכאורה ברק בריאיון לערוץ 12.

במכתב התראה לפני נקיטת אמצעים ששלח ח"כ בן גביר באמצעות עו"ד חנמאל דורפמן נכתב לברק כי "במהלך ראיון בערוץ 12 טענת שאחת הבעיות שבשלה מדינת ישראל לא מצליחה לבלום את גל הטרור, היא ש-'קיצונים משני הצדדים', יחיא סינואר ובן גביר, פועלים כאילו יש להם מטרה משותפת להבעיר את האש בשני הצדדים, ועל ממשלת ישראל 'לטפל' הן בסינואר והן בח"כ בן גביר".

עוד נכתב: "במהלך הריאיון טענת שבן גביר מחבל באחדות ובמאבק בטרור, ואף טענת כי בן גביר הסית לרצח ראש הממשלה בנט, והאשמת את בן גביר כמי 'שעמד במרכז המעגל וסביבו תלמידי ישיבה צעירים שקראו בנט בנט תיזהר רבין מחפש חבר', וטענת כי מדובר בדגל שחור".

לאור דברים אלו כותב עו"ד דורפמן: "ברור לחלוטין כי האשמתו של מרשי כמי שמלבה את האש ואחראי לפיגועים המזעזעים כמו הפיגוע באלעד היא האשמה בוטה, חמורה, ומעל הכל – שקרית לחלוטין".

ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "הגעתי למקום הרצח באלעד כדי להזדהות עם התחושות הקשות של תושבי העיר, וכפי שעולה מתיעוד האירועים שם, ברגע שהחלו הקריאות 'בנט תיזהר רבין מחפש חבר' השתקתי את הקריאות הללו, עזבתי את המקום והבעתי מחאה על הקריאות. ברק ידע את הדברים היטב, אבל בחר להסתיר אותם מתוך ידיעה ברורה שהוא מכפיש, משקר, והכל במטרה לפגוע בי. גם ברק יצטרך ללמוד: מי שמשמיץ, ישלם".