לא תמיד מפחדים מגבהים
לא תמיד מפחדים מגבהיםצילום: iStock

רייצ'ל גרין, אישה בעלת אינסטינקטים חדים במיוחד מאנגליה, הצליחה להציל את הכלבה שלה ברגע האחרון. רייצ'ל הייתה למספר דקות מתחת לבית, כאשר הכלבה התחילה להתגעגע אליה והחליטה להצטרף אליה כשהיא קופצת מהחלון. למרבה המזל, ברגע האחרון רייצ'ל הבחינה בכלבה ותפסה אותה שניות ספורות לפני שהיא התרסקה על המדרכה.

בסרטון, שתועד במצלמת הדלת של רייצ'ל, ניתן לראות את רייצ'ל מדברת עם אדם אחר ולפתע שומעת קולות נביחה מעליה. רייצ'ל ההמומה רצה מהר לכיוון הקיר והצליחה לתפוס את הכלבה ולהציל את חייה.

בראיון שנתנה לאתר LADBIBLE רייצ'ל אמרה שבעקבות הסגרים המרובים והשהייה בבית בשנתיים האחרונות, הכלבה שלה מתקשה כיום להיפרד ממנה לאורך זמן. לדבריה, בעבר הכלבה הייתה עצמאית אבל לאחרונה הפכה לתלותית ולא רוצה לעזוב אותה גם למספר דקות.

רייצ'ל טוענת כי החלון ממנה קפצה הכלבה היה סגור, אבל למרות זאת היא הצליחה לפתוח אותו ורק במזל היא ניצלה. "אני הבחנתי שהיא הייתה שם רק בגלל שההשתקפות של השמש על החלון זזה וצדה את העין שלי כאשר החלון נפתח". לדבריה, למרות הנפילה, הכלבה בסדר גמור וסבלה רק מרגל כואבת למספר שעות, והכל בזכות האינסטינקטים החדים שלה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!