משה חוגג
משה חוגגצילום: פלאש 90

"אנחנו מבקשים להודיע כי היה ובשנה הבאה משה חוגג ישאר בעלי הקבוצה וכל עוד משה חוגג הוא הבעלים הפורמלי של המועדון אנחנו לא נרכוש כרטיסים ומנויים למשחקי הבית", כך הודיעו היום (חמישי) אוהדי בית"ר ירושלים.

הודעתם של אוהדי בית"ר, החברים בארגון האוהדים 'שער האריות' שנתמכו בעבר על ידי חוגג וקיימו איתו שיתופי פעולה, מגיעה על רקע ההחלטה של חוגג להמשיך ולהחזיק בבית"ר כבת ערובה, מבלי לשחרר אותה ומבלי להשקיע בה כספים בעונה הבאה.

בהתנהלותו גרם חוגג לאיחוד גדול ביציעים כנגדו ולאחרונה חזרה לפעול עמותת האוהדים בצורה מחודשת בכדי לגייס כסף לטובת רכישת הקבוצה מידיו של חוגג.

כעת משממשיך חוגג לסרב ולשחרר את הקבוצה מידייו, הודיעו האוהדים כי לא יכניסו כסף לקופת המועדון כל עוד חוגג הוא בעל הבית. "בנוסף לא נרכוש אביזרי עידוד דרך המועדון ולא נבצע שום פעולה שיש בה בכדי להכניס כסף לקופת המועדון. משה חוגג לא יתפעל את ביתר בתקציב מינימום ואם הדבר הזה יקרה טדי יהפוך לבית קברות!!", התחייבו האוהדים הירושלמים.

האוהדים לא הסתפקו באיומים כלפי הבעלים חוגג כאשר גם ראשי ההתאחדות לכדורגל הוזהרו. "בהזדמנות הזו אנחנו רוצים להודיע לראשי ההתאחדות לכדורגל, אם מי מהגורמים שם יאפשר תפעול של בית"ר בתקציב מינימום, אנחנו נעביר את הצפיה במשחקי הבית לצפיה בסמוך לבתים של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל ויושבת ראש בקרת התקציבים".