מאז הפסיד בבחירות לנשיאות ארה"ב, שלטענתו זויפו, רומז הנשיא לשעבר דונלד טראמפ כי יתמודד שוב על התפקיד בבחירות לנשיאות בשנת 2024.

מי שהוסיפה לשמועות על הכוונה לחזור לבית הלבן היא רעייתו, מלניה טראמפ, שבראיון לרשת "פוקס ניוז" לא שללה את האפשרות כי בני הזוג יחזרו שוב לבית הלבן כזוג הנשיאותי.

"אני חושבת שהשגנו הרבה בארבע שנים של ממשל טראמפ", אמרה מלניה טראמפ בראיון לרשת "פוקס ניוז" ששודר הבוקר (ראשון). כאשר נשאלה האם יש אפשרות כי תשוב לבית הלבן שוב כאשת הנשיא טראמפ בעתיד, ענתה מלניה כי "לעולם אל תאמר לא".

טראמפ גם התייחסה לכיסוי התקשורתי בארה"ב במהלך כהונתה כגברת הראשונה של ארה"ב, והאשימה את התקשורת האמריקאית כי פעלה באופן מוטה נגדה ונגד בעלה. היא הגיבה לעובדה כי לא הופיעה על שער מגזין "ווג" שאירח על עמוד השער שלו את כל נשות הנשיא, לרבות ג'יל ביידן בשנה שעברה. "הם מוטים, ויש להם את האנשים שהם אוהבים ולא אוהבים. זה כל כך ברור, ואני חושבת שהאזרחים האמריקנים וכל האחרים רואים את זה", אמרה טראמפ.

לאחר מכן היא התייחסה למחסור החמור במזון לתינוקות בארה"ב, שגורם לחשש כבד לבריאותם של תינוקות ברחבי המדינה. המחסור נגרם לאחר סגירתו של מפעל "אבוט" המייצר את פורמולת הסימילאק, בעקבות מותם של שני תינוקות וזיהום בו לקו תינוקות אחרים שצרכו את פורמולת המזון. "כואב הלב לראות שמשפחות נאבקות, והאוכל אינו זמין לילדים במאה ה-21 בארצות הברית של אמריקה. זה עניין של מנהיגות", ציינה.

כאשר נשאלה על מצב האומה בארה"ב תחת נשיאותו של ג'ו ביידן, אמרה טראמפ כי "אני חושבת שהרבה אנשים נאבקים וסובלים, וזה גם מה שקורה ברחבי העולם. זה מאוד עצוב לראות ואני מקווה שזה ישתנה מהר".