בני גנץ
בני גנץצילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

צעדות הדגלים הפלשתיניים, הפשיעה בחברה הערבית וגם ההשתלטות הדמוגרפית בצפון ובדרום כבר עלו לסדר היום הציבורי, ולשר הביטחון של מדינת ישראל יש תחזית אפוקליפטית בנוגע לעתידה של המדינה היהודית.

בעיתון 'ישראל היום' דווח כי בחלק הסגור של ישיבת סיעת כחול לבן בשבוע שעבר הקריא שר הביטחון בני גנץ הודעת ווטסאפ ויראלית ששטפה את המדינה, ובה איומים של גורמים ערביים עלומי שם להשתלט על מדינת ישראל ואחרי השמיע הערכה פסימית במיוחד.

בין היתר נכתב בהודעה: "תמשיכו לקלל, אין לכם סיכוי נגד אללה. לאט־לאט אנחנו נוגסים לכם במדינה. יש לנו שטח בנגב בגודל גוש דן שמלא בפחונים עם ילדים בדואים קטנים. מה תעשו? זה שטח פלשתיני בפועל, וברגע שיבוא טרקטור אחד - אנחנו נשתמש בארגוני השמאל כמו 'שלום עכשיו' ו'בצלם', שיפנו לשליט האמיתי במדינה (בג"ץ) כדי להוציא צו עצירה. נשלח ילדים וצעירים לזרוק אבנים ולהתבצר במקום עד שתברחו כמו עכברים מהשטח".

עוד נכתב בה: "הגליל בעזרת אללה גם שלנו בקרוב. אנחנו קונים מהמינהל דונם ב־50,000 שקל בעוד היהוד משלם 1,150,000 שקל. כבר היום אנחנו 85% מאוכלוסיית הגליל ומשתלטים בקצב מהיר, בונים בתים בכל פינה בלי היתרים. למה מי יתעסק איתנו? היהוד שגרים בגליל - כולם בורחים למרכז הארץ למה סובלים מהצקות, מאלימות בכבישים, מפרוטקשן, מיריות, מגניבות ומשוד".

גנץ הגיב להודעה והצהיר כי לאור הדברים שניכרים גם בשטח "עתידה של המדינה בסכנה".

לדבריו, "אם לא נשקיע בגליל ובנגב, נקבל בפועל הסכם לחלוקת המדינה. כותבי ההודעה צדקו. עתידה של המדינה היהודית עלול להסתיים בין גדרה לחדרה".