ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, הגיע היום (שני) לכנסת כדי להשתתף בהשקת שדולת 'הניצחון הישראלי' והסביר לערוץ 7 את חשיבותה.

"לא בטוח שלמדנו את הלקח מ'שומר החומות'. המלחמה שלנו היא על התודעה. אין לנו אופציה אחרת מלבד לנצח. האויב חייב להיכנע ולהבין שאנחנו כאן לעולם ואין לו אופציה לניצחון עלינו. את הניצחון שלנו בשדה הקרב צריך לקבוע גם בתודעה", אומר נאמן.

הוא נשאל על הביקור הצפוי של ראש הממשלה באלקנה וענה, "אני חושב שהביקור הזה של בנט יכול להיות לגיטימי, אבל לא לגיטימי מה שקורה לצד הביקור. אנחנו לא צריכים טקסים או ביקורים. להגיע לטקס סתמי, אפשר להגיע. אני מתרעם על ראש הממשלה שבשנה האחרונה הוא לא פגש את ראשי ההתיישבות אפילו פעם אחת לפגישת עבודה. הרי ההתיישבות נחנקת תחת הממשלה שלו, שר הביטחון מתעלל בנו".

לדעתו, גם הכניעה לרע"מ בנושא הכשרת הבנייה הבלתי חוקית הבדואית היא בלתי הגיונית. "זה דבר מדהים שמפלגה בקואליציה מקבלת אישור לעבור על החוק בתמורה להישרדות הממשלה. כל מי שדיבר על מה שנתניהו היה מוכן להקריב כדי להישאר על הכסא, אנחנו רואים כאן דבר מדהים. לא מדובר בטובות הנאה אישיות אלא פגיעה בנכסים לאומיים כמו הנגב שנותנים לאויב לעשות בו כבשלו. זו חרפה".