אריה אקרמן
אריה אקרמןבאדיבות המצולם

בשורה משמחת לזוגות נשואים, קהילת הזוגות של ערוץ 7 עוברת חידוש ושידרוג לטובת הזוגות, המיזם יקרא מעתה 'פרויקט המגנט' ויוביל אותו היועץ הזוגי אריה אקרמן: "אני מאמין שלכל זוג מגיע ליהנות מקשר זוגי נפלא ואיכותי"

מאז הוקם פרויקט 'שניים בריבוע' הוא חולל מהפכה שקטה בחיי הזוגיות של מאות משפחות. עם הזמן נוצרה קהילת זוגות איכותיים מהציבור הדתי שנפגשים יחד כל שבוע בזום כדי לקבל כלים ממיטב המומחים בארץ וצומחים בזוגיות.

בימים אלו עובר המיזם שדרוג ומתיחת פנים רצינית על מנת לשפר את החוויה של הזוגות בקהילה, זה מתחיל בשם חדש ומפתיע למיזם המוצלח, שיקרא מהיום - 'פרויקט המגנט'. את הקהילה המתחדשת יוביל היועץ הזוגי אריה אקרמן, שבשנים האחרונות הצליח לחולל מהפכה של ממש בקרב מאות זוגות.

בפרויקט המשודרג בנינו לכם תוכנית שתתן לקשר הזוגי משמעות עמוקה יותר. לא מדובר על פרויקט שבא לתת ייעוץ וסיוע לזוגות שנמצאים רגע לפני גירושין. מטרת הפרויקט היא לקחת זוגות שיש להם קשר סבבה ולשדרג את חיי הזוגיות שלהם למלאי תשוקה, התלהבות ואהבה. זהו פרויקט חובה למי שרוצה ליהנות מהדבר החשוב לנו ביותר בחיים - הזוגיות.

את כל הפרטים על המיזם החדשני תוכלו לשמוע במשדר חשיפה מיוחד שיערך ביום רביעי ב' סיון 1.6 בשעה 20:30 בזום.

המשדר יהיה בהשתתפות המנטורים המובילים: אריה אקרמן - יועץ זוגי ומוביל פרויקט המגנט והרב יהושע והרבנית נעמי שפירא שידברו על משיכה גופנית ורוחנית, בכנס תשתתף גם אורחת מיוחדת, הקומיקאית חנה הכהן אלורו.

הכנס הוירטואלי משודר בזום, אפשר להירשם ללא עלות על ידי לחיצה על הקישור כאן.

במהלך המשדר תקבלו ארגז כלים לשיפור חיי הזוגיות, תלמדו מה את סודות המשיכה בזוגיות, איך מעוררים מחדש את התשוקה בזוגיות ועוד נושאים מרתקים, שריינו לכם מקום עכשיו.

המהפכה יוצאת לדרך
המגנט