עיניים. אילוסטרציה
עיניים. אילוסטרציהצילום: iStock

החיים המודרניים שלנו מזמנים לנו לא מעט הפתעות המדירות שינה מעיניינו. אנו רוצות לסגור את החודש ולהישאר שעות נוספות בעבודה, לקום בלילה לילד שבוכה כל הזמן, וגם להספיק להיפגש עם חברות קרובות בבית קפה. בתוך כל ההמולה הזו, אנחנו לא מספיקות לישון טוב, ועד מהרה מופיעים הסימנים המובהקים לחוסר שינה – עיגולים שחורים מתחת לעיניים. אותם עיגולים בלתי אסתטיים בעליל שאנו מנסות להסתיר במיומנות באמצעות מייקאפ ולא תמיד מצליחות.

לא רק מחסור בשינה

עיגולים שחורים מתחת לעיניים הם מטרד רציני. הם גורמים לפנים שלנו להיראות עייפות ומותשות, ויש שיגידו אף דיכאוניות. אף אישה אינה מעוניינת להיראות כך, אבל לפעמים נדרשת התערבות רבה יותר. עור עייף מאבד את האלסטיות שלו, וכך נוצרים העיגולים השחורים. אך עייפות או חוסר שינה אינן הסיבות הבלעדיות לעיגולים שחורים מתחת לעיניים. קיימות לכך סיבות נוספות דוגמת הזדקנות, נטייה גנטית או עור מגורה מתחת לעיניים. ואיך מופיעים העיגולים בפועל אתן שואלות? ובכן, העור המצוי מתחת לעינינו הוא דק יחסית ואין לו מספיק בלוטות שומן, בניגוד לאזורים אחרים בעור. לפיכך, כאשר מתרחש גירוי, כשהעור מזדקן או כשאנו נתונים למצבי לחץ, הוורידים המצויים מתחת לעור נהיים בולטים יותר, וכך העור מקבל גוון כחול או שחור שאינו מחמיא למראה החיצוני שלנו.

המוצרים שיעזרו לכם להתגבר על העיגולים השחורים

עיגולים שחורים מתחת לעיניים הם פגם אסתטי שלא תמיד ניתן להסתיר אפילו באמצעות מייקאפ. והדבר המטריד עוד יותר הוא שהם לא תמיד נעלמים אפילו לאחר שהשלמנו שעות שינה. מוצרים של חוה זינגבוים באים לתקן את המעווות ולהילחם בתופעה של העיגולים השחורים. קבלו את המוצרים הבולטים שיגרמו לכם להיראות אחרת:

  • פרופסי עיניים – מוצר זה מבוסס על חומצה היאלורונית הגורמת להצערת עור הפנים, והוא משפיע על העור בצורה חיובית. הפרופסי נועד לטשטש את סימני העייפות הנוצרים מתחת לעיניים, מותח את העור שמסביב, נלחם בקמטי הבעה, עוזר בזרימת הדם וכדומה.
  • קרם עיניים – הקרם כולל מגוון רחב של רכיבי לחות כמו שמן קיק או ויטמין E. הוא נועד לרענן את מראה העור ולגרום לו להיראות צעיר יותר.
  • איי ליפט לשימוש ביתי – אם אתן מעוניינות לתחזק את העור שמתחת לעיניים, איי ליפט לשימוש ביתי הוא הפתרון. התכשיר נועד לטפל בשינויים במרקם או צבע העור, וכן בקמטים וקמטוטים. המכשיר שולח גלים חשמליים בתדר נמוך, מעודד את ייצורו של הקולגן ומעסה את רקמת העור, שולח אליה נוזלים ומשפר את מראה העור.

קצת על חוה זינגבוים

המוצרים האיכותיים של חוה זינגבוים מאפשרים לכם לא רק לטפל בבעיית עיגולים שחורים מתחת לעיניים , אלא גם להחזיר לעור את המראה האלסטי שלו באמצעות שורה ארוכה של מוצרים אחרים. דוגמאות למוצרים אלה כוללים סרום לפנים שנועד להצעיר את העור ושפע של חומצות לתחזוקת הפנים. הבולטות שבהן הן חומצה ציטרית המעניקה לעור מראה בריא יותר, וכן חומצה גליקולית ששומרת על מראה פנים רענן.

אז אם אתן מחפשות מוצרי טיפוח ברמה גבוהה שעברו בדיקה מדוקדקת ובלתי מתפשרת, מוצרי טיפוח איכותיים לעור מחכים לכן. כל מה שאתן צריכות לעשות הוא להיכנס לאתר BeBelle ולהתרשם מכל המוצרים הקיימים בו. מוצרים איכותיים אלה באים לשים סוף לקמטוטים, לעיגולים השחורים הטורדניים מתחת לעיניים או לכתמי פיגמנטציה שפוגעים באחידות העור. היתרון באתר הוא שניתן להיכנס אליו בכל זמן ובכל מצב ללא הגבלה, כמו גם ליהנות ממוצרים איכותיים שהוא מציע. בסופו של דבר, תוכלנה לבצע את ההזמנה ולקבל את המוצרים עד הבית במשלוח מהיר המגיע בקירור.