הרב דוקטור חיים שיין
הרב דוקטור חיים שייןערוץ 7

מר בנימין נתניהו הנכבד,

פגשתי בך לראשונה בשנות השמונים של המאה שעברה, בעת שכיהנת כשגריר ישראל באו"ם. כבר אז זיהיתי את היכולות המופלאות שלך, את המחויבות העמוקה להיסטוריה היהודית, את אומץ הלב, הידע הנרחב וכושר הניתוח המיוחד.

לאורך שנים, חברים טובים שלי ואני, ראינו בך שליח נאמן שלנו, שוויתר על חייו הפרטיים למעננו, על מנת להגשים את החזון היהודי שבו אנחנו מאמינים. בתוך שנים מעטות הצלחת להפוך את מדינת ישראל למעצמה עולמית בתחומי המדיניות, הביטחון, הכלכלה, הטכנולוגיה ועוד.

השמאל הישראלי המנוון והמנותק ראה בך את האיום המשמעותי ביותר, לבעלות שלו על המדינה. טענת בעלות שהתחילה עוד לפני הקמת המדינה. הם האשימו אותך שביחד עם בבונים, צ'חצ'חים, מנשקי מזוזות ועדר בהמות לקחת מהם את המדינה שהייתה רשומה על שמם בטאבו.

כבר שנות דור השמאל הישראלי שרואה את עצמו כאליטה, לא הצליח להעמיד מולך אתגר מנהיגותי אמיתי. בלית ברירה הם החליטו להפעיל את מערכת אכיפת החוק הרקובה, ביחד עם תקשורת רפש, על מנת להפיל אותך והצליחו. אותי ואת החברים שלי הם כינו ביביסטים, ככינויי גנאי והעמידו בראשם נכלול "ימני" רק כדי לבצע הפיכה שלטונית.

מתוך זדון ליבם, קנאתם ושנאתם, הם ויתרו על המדינה היהודית והסכימו לקבוע את גבולותיה בין גדרה לחדרה.

למזלם של אזרחי ישראל, קלקלת להם את החגיגה. לא הסכמת לעסקת טיעון והוכחת את השחיתות, הרוע, הזדון, קלות הדעת והסחי, אצל צמרת אכיפת החוק, שקשרו קשר לבצע המרדה. קשר מסוכן שיכול להוביל לכדי למלחמת אחים ולמלחמת אזרחים שכבר מתרחשת עכשיו. אפילו הדרוזים הנאמנים מקנאים בהישגים של מנסור עבאס וטיבי והאש כבר מודלקת.

הר הגעש בישראל עומד להתפרץ. חיוני לאחד את שורות הימין ולקיים בחירות בהקדם. להפסיק את המריבות הפנימיות העקרות ולהרחיק את הממשלה הרעה. כל יום נוסף שלהם מדרדר את מצבנו.
ישועת ה' כהרף עין.

בנימין נתניהו, לך בכוחך זה והושעת את ישראל מהעוולה, הרשעה, החידלון והרופסות. אין לנו ארץ אחרת ואתה יודע זאת בוודאות. ישועת ה' קרובה מתמיד. עם ישראל חי.