שחקני חיפה. אלופים פעם שניה ברציפות
שחקני חיפה. אלופים פעם שניה ברציפותצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה זכתה הערב (שני) באליפות המדינה בכדורגל באופן רשמי, זאת למרות שמשחקה שאמור היה להתקיים מול בני סכנין בוטל ומבלי ששיחקה.

כזכור, שעה ספורה בלבד לפני פתיחת משחק הכדורגל בין סכנין למכבי חיפה באצטדיון המושבה שבפתח תקווה, הודיעה משטרת ישראל כי היא אוסרת על קיום המשחק, זאת בשל התנהגות פושעת של ראשי סכנין שסיכנו פעם נוספת העונה שלומם של אוהדים רבים כאשר הפעם לא דאגו לכמות מאבטחים כפי שהתבקשו.

למזלה של חיפה ואוהדיה הרבים שקיוו לחגוג אליפות כבר הערב, היריבה המרה מכבי ת"א עשתה עבורם את העבודה כשזו סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל באר שבע ובכך למעשה הכריעה את גורל האליפות, מחזור אחד לסיום העונה.

תוצאת התיקו של באר שבע הערב יחד עם הפסדה במחזור הקודם הביאו לכך שחיפה מובילה עליה בפער של 5 נקודות ומשחק חסר ובכך הוכתרה באופן רשמי כאלופת המדינה לעונת 2021/22, אלופת המדינה בפעם השניה ברציפות ובפעם ה-14 בתולדותיה.

יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, ארז כלפון, ברך את חיפה על זכייתה באליפות המדינה כשאמר: "למרות הערב הספורטיבי הקשה שאנו חווים, אני מבקש לברך את מכבי חיפה שהוכתרה הערב באופן רשמי כאלופת המדינה, למרות שלא שיחקה, וזכתה באליפות שניה ברציפות ו- 14 במספר.

לזכות באליפות המדינה זו משימה קשה ומאתגרת. לשמור על התואר ולזכות באליפות שניה ברציפות זו משימה קשה כפליים ומספקת ומשמחת בהתאם.

"אני שמח לברך את ידידי, נשיא המועדון יענקל׳ה שחר שהצליח בדרכו המיוחדת ומעוררת הגאווה לנווט את הקבוצה לעבר התואר הנכסף והוכיח פעם נוספת שאין תחליף לערכים, סדר וארגון והשקעה בתשתיות המובילות להצלחה. ברכות למאמן הקבוצה ברק בכר, לצוות המקצועי והמנהלתי וכמובן לסגל השחקנים על הזכיה".

גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ברך את האלופה מחיפה כשאמר: "ברכות למכבי חיפה על אליפות שנייה ברציפות, מרשימה, עוצמתית ומשופעת בכדורגל חיובי. מועדון עצום, עם קהל אדיר ונאמן, הבעלים יעקב שחר, מופת למצוינות ומחויבות, צוות מקצועי מוביל ושחקנים איכותיים הבטיח עוד תואר מרגש ובגמר הגביע ינסה להשיג את כל ארבעת התארים של העונה הנוכחית. מחמאות גם להפועל באר שבע על מאבק עיקש ואני משוכנע כי גמר הגביע בין השתיים יספק לכולנו כדורגל שנוכל להתגאות בו".