השחקן והזמר גולן אזולאי התארח באולפן ערוץ 7 וסיפר על תוכניתנו החדשה "גולן עם העם" בערוץ הידברות.

"אני פוגש אנשים מוכרים ולא מוכרים, לרוב לא דתיים עם נקודה יהודית ומעניין אותי לדבר איתם. כך לדוגמה שוחחתי עם אורי זכי שהרבה מהדעות הפוכות למה שהערוץ מייצג, אבל יש לו עניין של אמונה חזקה והנחת תפילין", מספר אזולאי.

"אני פוגש הרבה אנשים מאמינים, שמחוברים לתורה וליהדות, גם אם הם לא נראים כך. הרבה חובשי 'כיפות שקופות' שהם מלאי אמונה ומקיימים מצוות", הוא מוסיף.

מאז חזר בתשובה הוא נדרש גם לויתורים בקריירה. "ויתרתי על הרבה תפקידים בסדרות שיש בהם מגע או סצינות אינטימיות. בשנים האחרונות יש גם את עניין הזקן שאני לא מוכן להוריד אותו. עשיתי את זה פעם אחת עבור סדרת טלוויזיה והרגשתי ממש עירום. זה לא עניין הלכתי, זו התחושה שלי".

המצב הזה הוביל אותו, בין היתר, לשחק בסדרות לנוער. "שאלו אותי למה אני עושה סדרות נוער? ראשית זו פרנסה ושנית אני פוגש הרבה מבני הנוער האלה בצבא והם 'מכירים אותי' ואז יותר קל לי לגשת אליהם ולנסות להעביר להם תכנים".

בימים אלה הוא עובד על מופע חדש. "הדבר שהכי מעניין אותי הוא הקשר הבלתי אמצעי לקהל. עכשיו אני בונה מופע שהוא על פי תורת ימימה. אני מביא את הילד הפנימי שיש בכל אחד מאיתנו, והפער בין הרצוי למצוי בעבודת המידות - ומציג הכל באופן קומי".