מטבחים מעוצבים
מטבחים מעוצביםpixabay

עיצוב מטבחים ומשרדים הוא תחום שלם בעולם העיצוב. קיימים מגוון סגנונות עיצוב שונים וקשה לצמצם את המבחר העצום הזה לכדי מספר פריטים שירהטו את המשרד שלכם. מעבר לכך, יש להתייחס למאפיינים כמו פונקציונאליות, גודל שטח העבודה, מספר העובדים ועוד. הנה כמה טיפים לפני עיצוב המשרד הבא שלכם ובמה שווה לכם להשקיע.

שחקו עם הגדלים של החלל והרהיטים

בעיצוב חללים חשוב להתייחס למידות החדר ולתכנן את כל הרהיטים ואת גודלם לפני שאנחנו ממקמים אותם, זאת כדי שלא יהיו לנו הפתעות בעת הגעת המוצרים. ניתן אפילו, להשתמש בדבק סלוטייפ בשביל לסמן על הרצפה את מיקום הרהיטים וכך לדעת האם הם מתאימים ולקבל כיוון כללי של איך הם ייראו. קודם יש להתחשב ברהיטים הגדולים ביותר כמו שטיח, שולחן וספה והרהיטים שהם נחוצים לעיצוב ורק בסוף, להוסיף רהיטים דקורטיביים כגון תמונות, פסלים ואביזרי נוי למיניהם.

עיצוב מטבח בעסק

בעסקים, מטבחים מעוצבים בצורה שונה מהמטבחים שיש לנו בבית כיוון שהם משמשים למטרות כמו חימום מאכלים והכנת קפה ולא לבישול ואפייה. אין לנו צורך בגז או כיריים אך כן יש צורך בפינת שטיפת כלים איכותית ונוחה כיוון שיעשה בה שימוש רב. ישנם סוגים שונים של עיצוב מטבחים מהם אפשר לבחור כמו מטבח מודרני, מטבח כפרי מעוצב או מטבח כפרי עץ . שימו לב כי מטבחים כפריים הם מטבחים איכותיים שמחזיקים למשך זמן רב עקב איכות העץ, אך העלות שלהם יכולה להיות יקרה יותר. אפשר לשקול להוסיף פינת ישיבה או פינת קפה נוחה ונעימה לעובדי המשרד וללקוחות שיבקרו במשרד.

עיצוב המשרד עצמו

אנו מבלים המון שעות במשרד, כמעט את כמות השעות שאנחנו מבלים בבית ולעתים אף יותר. לכן, יש לבחור ריהוט משרדי שמותאם לנוחות המרבית שלנו. נוחות מרבית מורכבת מפרקטיקה ושימושיות הרהיטים בהם נבחר לצד יצירת אווירה וסביבת עבודה אפקטיבית ביותר. תאורה טובה, כיסאות מנהלים נוחים , שולחנות משרדיים ופינות ישיבה הם דוגמאות לריהוט המשרדי האפקטיבי ביותר שישמש אותנו מבחינה פרקטית ואסתטית כאחד. זאת כיוון שהרושם הראשוני שיש למשרד הוא חשוב ביותר, המשרד הוא הפנים שלכם ומה שחושבים עליו הוא מה שיחשבו עליכם. לכן, יש להתייעץ עם מישהו שאתם סומכים עם הטעם שלו או להתייעץ עם חברת עיצוב ולא להתפשר על רהיטי נוי שמסמנים את טעמכם האישי בעיצוב.

הדברים בהם שווה להשקיע

סביבת עבודה למשרדים יכולה לעלות סכום רב עקב הצורך בכיסאות, שולחנות, מקומות אחסון ומוצרי עיצוב משלימים. שימו את מבטחיכם קודם כל בפינת ישיבה נוחה, עליה אתם עתידים לעבוד שעות רבות במהלך היום, בכיסאות עליהם אתם הולכים לשבת וכך גם העובדים שלכם. בסופו של דבר, עובד מרוצה זה עובד שיעבוד טוב ומוצרים איכותיים הם כאלו שיחזיקו לכם זמן רב, בגלל זה מדובר בהשקעה לטווח הארוך.