גנץ בכנס חיילים משוחררים
גנץ בכנס חיילים משוחרריםצילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

כנס המשתחררים שמקיימים האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון ומנהלת 'שער לעתיד' באגף כוח האדם בצה"ל, נערך במרכז ויגיע לסיומו מחר (חמישי).

הכנס כולל הרצאת זכויות והטבות ובה מידע על הפיקדון האישי, מלגות, תכניות לשילוב לוחמים בהייטק, תוכניות לאקדמיה, הכשרות תעסוקתיות ועוד. בנוסף, מתוך הבנה שהחיילים והחיילות יוצאים למציאות שהשתנתה והרצון לספק להם את הטיפים הטובים ביותר להתחלת חייהם האזרחיים, מתקיימות הרצאות בנושא התנהלות כלכלית נכונה, ניהול זמן וכלים כיצד להשתלב בשוק העבודה.

בכנס עומדים לרשות המשתחררים מתחמי ייעוץ והכוונה אישיים, יריד הצעות עבודה, מתחם של אוניברסיטאות ומכללות, ביתן מיוחד לחיילים וחיילות בודדים, אזורי פנאי ומתחמי אוכל.

צה"ל, בהובלת מנהלת 'שער לעתיד', ומשרד הביטחון באמצעות האגף והקרן לחיילים משוחררים, פועלים על מנת להתאים עבור המשתחררים את מעטפת ההכנה הטובה ביותר על ידי מגוון תוכניות והכשרות שיסייעו להם להשתלב בצורה מיטבית באזרחות.

שר הביטחון בני גנץ שביקר היום בכנס אמר לחיילים: "אני מבקש להודות לכם על השירות המשמעותי שלכם, שיימשך עבור רבים מכם גם במילואים. צה"ל בנוי על החוסן של החברה הישראלית, ואתם שיוצאים כעת לאזרחות, לאחר שירות משמעותי הצטיידתם גם בערכים שילוו אתכם באזרחות ויהפכו אתכם לחלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית.

''האגף והקרן לחיילים משוחררים פועל לאורך כל ימות השנה בכדי לסייע לכם, להכווין אתכם, ולאפשר לכל אחת ואחד מכם לנצל את הפוטנציאל שלו ואת הכלים שרכש בשירות הצבאי. אני בטוח שתצליחו, ומאחל לכם בהצלחה".