מושיקו מור וצדוק אביחי
מושיקו מור וצדוק אביחיצילום: יח"צ

לפני כמעט שלושה חודשים החליט צדוק אביחי עומסי, בחור נכה הלוקה בשיתוק מוחין, שהגיע הזמן להגשים חלום ישן אותו הוא נושא עימו למעלה מ25 שנה.

עומסי כתב פוסט ושיתף בסיפורו ובמצבו שנגרמו עקב פגיעה בשעת הלידה, ושיתף כי מהות חייו כיום היא כתיבה ובאמתחתו כ-400 טקסטים ושירים שכתב והחלום הכי גדול שלו הוא שאפילו אחד מהם יזכה לקבל לחן ולביצוע ע"י זמר ידוע.

"חשוב לי לציין" חתם אז עומסי את הפוסט, "כי איני מבקש שיבצעו שיר שכתבתי בשל היותי בן אדם נכה, אלא אך ורק בשל איכות הכתיבה שלי. איני מוכן לוותר על ההזדמנות להגשים את החלום הגדול הזה, לכן החלטתי לכתוב שוב פוסט זה, ואולי אם תשתפו כמה שיותר, פוסט זה יגיע בסופו של דבר אל הבן אדם המיוחל, יחלחל אל תוך לבו, והוא ייאות להושיט לי את ידו ולסייע לי בהגשמת חלום זה. דבר אחד בטוח: ביום שבו אזכה לראות בהגשמת חלום זה - אהיה אחד האנשים המאושרים ביותר בעולם".

ולבסוף, הבן אדם המיוחל אכן נמצא. הפוסט, שהפך לויראלי וזכה למאות תגובות ושיתופים, הגיע גם למנהליו של הזמר מושיקו מור שהחליטו ליצור קשר עם עומסי. לאחר שהוא שלח להם מספר טקסטים שכתב הם החליטו שהגיע הזמן, ושמושיקו, זמר ששיריו זוכים למיליוני צפיות ביוטיוב, יגשים את חלומו הגדול מכל של עומסי וילחין ויבצע את אחד משיריו.

עומסי מלחין את כל שיריו בראשו, אך יש לו בעיה להעביר את הלחן החוצה. הבוקר נפגשו השניים לראשונה למפגש באולפן של תמיר צור, וצדוק העביר למושיקו את הלחן שקלט ברגע ויחד שרו את שירו של צדוק:

מושיקו מור שר עם צדוק אביחייח"צ

"מה שאנחנו עושים עכשיו" אמר באולפן צדוק למושיקו ברגע מצמרר ומרגש במיוחד, "זה החלום הכי גדול שלי. 30 שנה אני מחכה לרגע הזה"