הרב ליעד אוריאן, איגוד רבני קהילות
הרב ליעד אוריאן, איגוד רבני קהילותצילום: ערוץ 7

הליכותיך-בית מדרש נשי ללימוד הלכה מבית איגוד רבני קהילות מתכנס בכל מוצאי שבת ללימוד באמצעות הזום.

חברות הקהילה מצטרפות לקבוצת ווצאפ שקטה, מקבלות עידכונים, דפי מקורות, קישורים ומדי שבוע מתכנסות למפגש למידה חי ופעיל.

אודליה מכפר יונה מספרת: "השתתפתי בסדרת כשרות בהליכותיך, עשה לי סדר בראש, סוף סוף שמעתי הלכות בצורה מסודרת, לא רק כשהיתה לי בעיה ואז שאלתי רב, למדתי מחדש מה צריך לעשות וקיבלתי אישור על דברים טובים שעשיתי" כמו אודליה, יש עוד רבות שהפכו לקבוצה איכותית של נשים הבוחרת להתחיל את השבוע בלימוד מעשי ומחבר.

את המפגש פותחות רבניות המיזם, הרבנית אמונה עזר, הרבנית אושרה ישרים והרבנית מלכה וסרמן, שיח מענייני דיומא והכנה לקראת הלימוד ההלכתי, אותו מעביר בחיות ומקצועיות רבה, הרב ליעד אוריין, מהעיר מודיעין. הרב ליעד, רב באיגוד רבני קהילות ומרכז את מערך הכשרות בעיר מודיעין.

בית המדרש הוא הרבה מעבר לשיחת זום אחת לשבוע, בית המדרש הפך לקהילה לומדת. בעקבות רצון מהשטח נפתחה קבוצה לשו"ת פעיל, אותה מלווה במענה הלכתי הרב ליעד. החברות בקבוצה שותפות למענה הלכתי, מקבלות ידע באופן שאילת השאלות, הכרות עם מושגים הלכתיים, התייחסות לדעות ולפוסקים שונים. לעיתים קרובות מתרחש שיח למדני מרגש.

מיזם הליכותיך סיים כעת, סדרה ראשונה בנושא כשרות המטבח ופותח במוצאי שבת הקרוב, פרשת במדבר סדרה נוספת בהלכות שבת. זוהי ההזדמנות שלך לתת לעצמך את זמן הלימוד שלך ופשוט לגדול.

להצטרפות לקבוצת ווצאפ של הליכותיך:

https://chat.whatsapp.com/CTZtDkoknUfKREAn4oycn1

קישור לזום:

https://us02web.zoom.us/j/9334524062?pwd=dy9XUkkvZ011KzBGN08yNncrcTRCUT09