שחקני רומא חוגגים. בקרוב בישראל
שחקני רומא חוגגים. בקרוב בישראלצילום: יח"צ

ישראל על מפת הכדורגל הבינלאומי. אחרי ההצלחות האדירות באירוח משחקים בינלאומיים של נבחרות הכדורגל הטובות בעולם כדוגמת ארגנטינה של מסי ואורוגוואי, ואירוח משחקים אירופיים דוגמת הסופר-קאפ הצרפתי, ישראל ממשיכה להוות מוקד עליה לרגל של קבוצות אירופיות מובילות ומשחקים אירופיים גדולים.

רגע לפני פתיחת עונת 2022/23 האירופית, יגיעו לחיפה שתיים מקבוצות הכדורגל האירופיות הטובות ביותר בעולם.

מדובר יהיה במשחק ידידות בין טוטנהאם האנגלית לרומא האיטלקית שיתקיים בסוף חודש יולי, בתאריך 30 ביולי, באצטדיון סמי עופר שבחיפה.

למשחק צפויים להגיעה 30 אלף צופים, כאשר מדובר בשתי נבחרות בעלות רזומה עשיר ועניין רב. השתיים יגיעו בהרכבים מלאים, כאשר משחק זה יהיה משחק קדם העונה האחרון שלהן.

בעוד טוטנהאם שסיימה אמנם את העונה ללא אף תואר בכדורגל האנגלי אך בצמרת הטבלה ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, תשחק 5 ימים אחר כך את משחק פתיחת העונה בליגה האנגלית ותגיע לארץ עם מלך השערים הטרי של הפריימר ליג- סון ולצדו קפטן נבחרת אנגליה הארי קיין, רומא תגיע לארץ אחרי עונה היסטורית במיוחד.

רק לפני מספר ימים זו זכתה בתואר אירופי ראשון בתולדותיה - כשהוכתרה לאלופת הקונפרנס-ליג הראשונה. תואר זה היה היסטורי גם עבור מאמנה האגדי הפורטוגלי ז׳וזה מוריניו שזכה בכל תואר אירופי אפשרי כמאמן והצהיר כי הוא נשאר ברומא.

המשחק בין השתיים יהיה סגירת מעגל עבור המאמן הפורטוגלי האגדי מוריניו כשזה אימן את טוטנהאם עד לעונה שעברה והמשחק יפגיש בינו לבין מחליפו המעוטר גם הוא, אנטוניו קונטה, שזכה בארבע אליפויות בליגה האיטלקית וכן באליפות הפריימר ליג ובגביע האנגלי כשאימן את צ׳לסי.

פאביו פאראטיצ'י, מנכ"ל מועדון טוטנהאם אמר "אנחנו שמחים מאוד לבוא לישראל בשלבי ההכנה האחרונים שלנו לפני פתיחת העונה. המשחק יספק הכנה מצוינת לתחילת עונת המשחקים החדשה 2022/23. אני רוצה להודות ל-MTR7 על כך שהעניקו לנו את הזדמנות לבקר בישראל ולשחק משחק הכנה לבניית קבוצה חזקה לעונה הקרובה".

חברת MTR7 אשר מפיקה את המשחק ומתמחה בקיום אירועי ספורט בינלאומיים גדולים, כבר הביאה לישראל לא מעט משחקים בינלאומיים שכאלה כמו "משחק השלום", "אל קלאסיקו- אגדות ברצלונה נגד אגדות ריאל מדריד" ו"מלכי הדריבל".

"אנחנו שמחים להביא לישראל משחק קדם עונה מסקרן בין שתי קבוצות מהטופ האירופאי. הקבוצות צפויות להגיע בהרכבים מלאים ביחד עם בכירים בשני המועדונים. המשחק צפוי להיות משודר בשידור חי בעשרות מדינות ויביא לחשיפה תקשורתית בינלאומית משמעותית למדינת ישראל בכלל ולעיר חיפה בפרט", אמרו בחברת ההפקה.

כרטיסים למשחק המסקרן יהיה ניתן לרכוש באופן בלעדי בקופת תל-אביב. מכירת הכרטיסים תתחיל ביום שלישי 31.05 בשעה 10:00 בבוקר .

על פי המסתמן, הגעתן של רומא וטוטנהאם לישראל לא תהיה ההופעה היחידה של קבוצות אירופיות יוקרתית בקיץ הקרוב בישראל, כאשר גם אלופת איטליה הטריה מילאן ואתלטיקו מדריד עשויות לשחק אחת מול השניה בישראל, זאת אחרי שקיום משחק ידידות של נבחרת ישראל בכדורגל מול נבחרת ארגנטינה וליאו מסי נכשל בשל בעיות תקציב. לאוהד הישראלי צפוי קיץ חם ומהנה.