עומרי כספי. יגיע למצעד הדגלים
עומרי כספי. יגיע למצעד הדגליםצילום: Avi Dishi/Flash90

תשובה ניצחת לאיום הערבי. ביום ראשון הקרוב יתקיים כמיטב המסורת מצעד הדגלים המסורתי ברחובותיה של ירושלים, כאשר השנה יציינו שם 55 שנים לאיחודה של עיר הבירה.

השנה אל המצעד יצטרפו אישי ציבור ומובילי דעת קהל שהתגייסו לצעוד יחד ברחובות ירושלים, חרף איומם של ארגוני הטרור בעזה וערבים רבים שלא לקיים את המצעד המסורתי.

בעוד לחץ הערבים מבית ומחוץ גובר, אישי ציבור רבים ומובילי דעת קהל התגייסו בכדי להדגיש את חירותנו בארצינו וקראו להצטרף אליהם למצעד הדגלים בו ייקחו חלק באופן פומבי ופעיל ושעתיד לעבור במסלול הרגיל כבכל שנה - בשער שכם, זאת כדי להנכיח את הריבונות היהודית ישראלית במקום.

מי שיצטרף אל הצועדים והרוקדים יהיה לא אחר מאשר כוכב נבחרת ישראל בכדורסל עד לא מזמן, מי ששיחק במשך 10 עונות בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, שחקנה לשעבר של מכבי ת"א, עומרי כספי.

כספי יצטרף אל מירב חג'אג', אמה של שיר חג'אג' הי"ד, רוני ססובר לשעבר מועמדת לכנסת מטעם ימינה והפעיל החברתי רן כרמלי.

מירב חג'אג' אמה של שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע דמים בעיר אומרת כי: "עם ישראל, ביום ראשון כולם מגיעים לירושלים, הגיע הזמן לזקוף את הראש ולהחזיר את הכבוד הלאומי שלנו".

פעיל הימין רן כרמלי הוסיף ואמר: "ביום ראשון נעלה שוב את ירושלים על ראש שמחתנו ונצעד דרך שער שכם, אל הכותל . זיכרו כל דגל שנניף, יניס את דגלי הטרור שנזרעו בכל חלקה טובה. זה עוד מסמר לארון הקבורה של ממשלת האחים המוסלמים. אנו אכן נמצאים במלחמה, מלחמת העצמאות לא תמה והפעם האויב הוא בלתי קונבציונאלי, הוא פקע מתוכנו, לכן חשוב שנגיע בהמונינו כדי שתהיה אמירה ברורה וגם המחשת הריבונות והמשילות על חלקת האלוקים שלנו".

מועמדת לשעבר ברשימת מפלגת ימינה רוני ססובר מזמינה את הציבור גם היא "מחכה לראות את הציבור הרחב מגיע למצעד הדגלים בירושלים ומניפים את הדגל בגאווה".

יואל שילה ראש מטה מחאת הקו האדום אומר לקראת מצעד הדגלים כי: "אנו מזמינים את הציבור הרחב דווקא עכשיו להגיע ביום ירושלים למצעד הדגלים כדי להראות ריבונות ומשילות בירושלים. זה חובה של כל אחד ואחת מאיתנו. ציונות לא מתחילה ומסתיימת בהנפת דגלים על הרכבים ומרפסות בבתים אלא גם בהנפת הדגל בגאון בבירת ישראל - ירושלים".