ח"כ בן גביר
ח"כ בן גבירצילום: דוברות

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מגיב לתחקיר עובדה שפורסם אמש.

"מהרגע שבו התפרסמו הסקרים שמראים כי הפופלאריות שלי בשיא, חיכיתי לתחקיר עובדה ולהשמצות שיבואו. לא יעזור לכם, רואים לכם, פייק התחקיר שהבאתם הוא ראיון על דברים שהתרחשו מלפני 14 שנה (טוב שלא הבאתם את הגננת שלי בגן שולה) עם חנה חנניה כפויית טובה שבגיל 14 ברחה מהבית ונותרה ברחוב ובעצה אחת עם משפחתה הצעתי לה מקום אצל אימי ז"ל שהתנהגה איתה כמו בת", כתב.

לדבריו, "במקום שהנערה דאז תדרדר לסמים ואלכוהול ודברים שמפאת כבודה איני רוצה לציין, אמא שלי ז"ל ואשתי הצדיקה אילה פתחו בפניה את הבית נתנו לה אוכל ובגדים ומיטה חמה שלא תיפלט לרחוב וזאת בידיעה מלאה של הוריה ושאר בני משפחתה שעמדו איתי בקשר קבוע ורציף והודו לי.

אין זה סוד כי מזה תקופה גורם מסויים פנה לחן ולנערי גבעות לשעבר וביקש מהם (תוך שהוא מבצע עבירה פלילית) להתראיין נגדי ואם כל מה שמצאתם הם אוסף של טענות שקריות בסגנון ששלחתי אותה להתגרות בערבים, או שעברתי בשתיקה על מעשה של נזק לרכוש - הרי שמדובר בתחקיר מביך, שברור שנועד למטרה אחת לפגוע בי פוליטית".

בן גביר הוסיף "הציבור לא טיפש ויודע שסימנתם אותי כדי לנסות להוריד את מספר המנדטים שאני מקבל. אם דברי הגברת שהיום היא בת 28 היו אמת, מעניין מדוע כאשר היא נחקרה בשב"כ על שריפת הרכב בזמן אמת והציעו לה להעיד נגד איתמר בתמורה לסגירת התיק נגדה, אמרה שמדובר בשקר ומעניין מדוע פתאום כאשר היא בת 28 ( 10 שנים אחרי היותה קטינה ) היא פתאום נזכרה לספר סיפור בעיתוי לא מקרי שבו הפופלאריות שלי בשיא ובשמאל ובחמאס החליטו שחייבים להוריד את בן גביר - "אחרת הוא יהיה השר לביטחון פנים".