הרב יהושע שפירא
הרב יהושע שפיראיח"צ

הרב יהושע שפירא יתארח הערב, רביעי  (1.6) בכנס השקת פרויקט 'המגנט' - קהילת הזוגות של ערוץ 7: "זוגיות לא יכולה להיות דוגמטית או טכנית. היא זקוקה לאהבה, לקשר ולפריחה, וכל זוג יכול להגיע לזה".

ההשתתפות בכנס - חינם.

הערב, רביעי (1.6) יתקיים כנס השקת פרויקט המגנט - קהילת הזוגות של ערוץ 7. מדובר במיזם מהפכני שמלווה זוגות בדרך לשדרג את חיי הזוגיות שלהם. במהלך הכנס יתארח הרב יהושע שפירא ראש ישיבת רמת גן וראש ארגון אבקשך. הרב שפירא הינו יועץ זוגי מבוקש ואף חיבר ספר מרתק בנושא - 'לצאת מהדעת - מצרות לאוצרות בחיי הזוגיות'

בספרו מסביר הרב "הקשיים בחיי הזוגיות מביאים אותנו לא פעם לחוויות קצה, עד שאנחנו מרגישים כאילו אנחנו עומדים לצאת מדעתנו" אבל בניגוד לדעה הרווחת שזה דבר לא טוב, לדעת הרב שפירא זהו דבר נפלא "יציאה מהדעת היא אחד הדברים הטובים ביותר שעשויים לקרות לנו במערכת הזוגית. היא שחרור מהאישיות המצומקת שלנו והזדמנות להתרחב ולגדול, ולכן היא אחד ממוקדי האושר החשובים והעמוקים ביותר של הנישואים"

בכנס הוירטואלי של השקת פרויקט המגנט יחשוף הרב יהושע שפירא כיצד הופכים קשיים בחיי הזוגיות למקפצה שתשדרג לנו את החיים. בהמשך הכנס תתארח גם רעייתו הרבנית נעמי שפירא שתשתף איך החיבור הזוגי יכול להוות מקור כח לחיים נפלאים ומלאי אושר.

הכנס הוירטואלי יתקיים הערב, רביעי (1.6) בשעה 20:30 בהשתתפות אריה אקרמן בעל ניסיון רב שנים בייעוץ זוגי ומנטור קהילת 'המגנט' הרב יהושע והרבנית נעמי שפירא והקומיקאית חנה הכהן אלורו. בין משתתפי הכנס יחולקו 3 ארוחות זוגיות מתנה!.

ההשתתפות בכנס - ללא עלות, לחצו כאן להרשמה מהירה>>>