בן גביר וגולן: לשים סוף לצביעות של ליברמןדוברות

חברי הכנסת איתמר בן גביר ומאי גולן שיעלו היום (רביעי) להצבעה את חוק 'עונש מוות למחבלים' מגיבים לטענתו של שר האוצר אביגדור ליברמן כי הצעת החוק שלהם היא "ספין".

לדברי ח"כ בן גביר: "ליברמן עושה טעות בהתנגדותו לחוק שהוא עצמו תמך בו בעבר, יש דברים שהבוחרים לא שוכחים והתנגדות לחוק עונש מוות למחבלים שהוא צו ההגיון והמוסר, אחד מהם. אם מילה של ליברמן הייתה מילה, הוא היה תומך בחוק, אבל אחרי שהבטיח לחסל תוך 48 שעות את איסמעיל הניה ולא קיים, עכשיו זה קורה שוב".

הוא הוסיף, "אנחנו נדאג לערוך הצבעה שמית ולתעד את חברי הכנסת של ישראל ביתנו אחד אחד, איך הם מצביעים נגד החוק, או נמנעים מלהצביע עליו, כדי שבמערכת הבחירות כולם יזכרו מי בעד מוות למחבלים ומי סיפר סיפורים".

"החוק היום יעלה להצבעה ואין כאן קואליציה או אופוזיציה, אלא צו ההגיון המוסרי וכל מי שיתנגד לחוק שיזכור לפני זה את משפחות הנרצחים וכל עם ישראל שמצפים לעונש הראוי כלפי מי שרצח. הנרצחים הקדושים מסתכלים מלמעלה כיצד יצביעו היום בכנסת על הצעת החוק והם בוודאי ישמחו שמחבלים יקבלו עונש מוות ולא פינוקים בכלא הכל כלול", סיכם.

ח"כ מאי גולן ציינה כי "הגיע הזמן לשים סוף לצביעות של ליברמן, בנט ושות׳ שתמכו בהצעת החוק בגלגולה הקודם והיום מתנגדים לה מהסיבה הפשוטה. הישרדותם בקואליציה תלויה בתומכי טרור והאחים המוסלמים".

"הגענו למצב אבסורדי והזוי בו רוצחים שפלים ומתועבים שבמקום להיות נידונים למוות, משלימים לימודים ומסיימים תואר ראשון בבתי הסוהר שהפכו לקייטנה. ההרתעה לא תגיע מישיבה של עוד כמה שנים בכלא, אלא רק הודות להצעת חוק זו. סירובה של היועצת המשפטית לממשלה וחברי ועדת השרים לקדם אותה רק מחדד עוד יותר את הצורך בחוקי משילות חדשים ללא התערבות מיותרת ואינטרסנטית של גורמי משפט ופקידי מדינה שמעולם לא נבחרו על ידי הציבור", דברי גולן.