הרב שלמה שיבר
הרב שלמה שיברצילום: באדיבות המצולם

שאלה שמעסיקה מחפשי זוגיות רבים היא 'למה אני לא מצליח להתחתן, אני מחפש, מברר יוצא לדייטים ו… כלום לא קורה'?

למאמן לזוגיות שלמה שיבר יש תשובה מעניינת, "רוב המאמצים והמיקוד לחיפוש ולהצלחה הם לא במקום הנכון, כדי להצליח למצוא זוגיות צריך להפנות את מירב המאמצים לשיפור הכישורים והמיומנות הזוגיות ולא לחיפוש נואש אחר הבחור/ה העונה על ציפיותי".

הערב בפרויקט 252, יחשוף שיבר את התהליך אותו עבר עם מתאמנים רבים שעזר להם להתחתן. "במהלך השיעור ניתן סקירה על ארבעת השלבים שאנו עוברים בתהליך ההכרות שמוביל לחתונה, דרך החיבור לעצמי, מיומנויות זוגיות, תקשורת זוגית, ומפגש זוגי שמעורר רצון לקרבה", מסביר שלמה, "במהלך השיעור נכיר את הכישורים האישיותיים והזוגיים הנדרשים עבור כל אחד מהשלבים הנ"ל".

"בשונה ממה שקורה אצל מחפשי זוגיות רבים" אומר שיבר "המיקוד של תהליך ההיכרות צריך להיות בהקשבה לעצמי ושימת לב האם אני עובד בכיוון הנכון והם יש באמתחתי את הכישורים והמיומנויות הנכונות ליצור קשר זוגי מיטבי".

לסיכום אומר שלמה שיבר, "בשיעור הערב אנו רוצים לשרטט את מפת הדרכים של הקשר הזוגי, הן בשביל להכיר את תהליך ההכרות של בניין הקשר הזוגי והן בשביל לדעת מה הכישורים הדרושים בעבורו, שיעור חובה למי שרוצה להפוך את הדרך למציאת זוגיות ליותר קלה ונעימה"

השיעור יתקיים לחברי פרויקט 252 הערב (רביעי 1.6) בזום. עדיין לא חברים בפרויקט? לחצו כאן להצטרפות מהירה>