טבעות
טבעותצילום: FREEPIK

הן נוצצות, זהובות או כסופות, מעוטרות ביהלומים גדולים או קטנים. כן, מדובר בטבעות אירוסין או נישואין אשר הופכות את החיים ליוקרתיים יותר.

כאשר אתה רוצה להפתיע את אהובתך בתכשיט מיוחד המסמל את הצעד הבא שלכם בחיים ואת הקמתה של משפחה בישראל, כדאי לבחון את הטבעת היוקרתית שאתה רוצה להעניק לה. אבל לפני הכול, נבחן את ההבדל בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין.

אז מה ההבדל בין טבעת אירוסין לנישואין?

אנשים רבים מתבלבלים בין טבעות נישואין לבין טבעות נישואין, ואכן כאשר יש שתי טבעות יוקרתיות המככבות באירוע, טבעי שלא להבדיל בין השתיים. אז בואו נעשה סדר אחת ולתמיד. טבעות אירוסין כשמן כן הן, הן טבעות המשמשות אתכם בשעת הצעת הנישואין עצמה. החתן כורע ברך בפני אהובתו ומבקש ממנה להינשא לו. טבעות נישואין, לעומת זאת, נועדו לקדש את האישה במהלך טקס החופה. בעוד שעל טבעת אירוסין לא חלות הגבלות כלשהן, טבעת נישואין צריכה להיות בעלת צורה מסוימת, על פי ההלכה היהודית. כך, על טבעת הנישואין להיות עגולה משני צדדיה ללא עיטורים, כי היא זו שמספקת את הקשר ההדוק ביו בני הזוג. כך שבעוד שעם טבעת האירוסין אפשר להתפרע קצת עם העיצוב ולהזמין טבעת המעוטרת ביהלומים, הרי שטבעת הנישואין צריכה להיות חלקה ורשמית יותר. מכל מקום, שתי הטבעות נחשבות ליפות וחשובות ושתיהן מסמלות פרק חדש בחייהם של בני הזוג.

מכל מקום, לפני רכישת טבעות נישואין, אתם צריכים לצלוח את רכישת טבעת האירוסין המעוצבת שתעשה סיפתח חיובי לקשר שהולך ומתפתח ביניכם. כאשר בוחרים את טבעת האירוסין המנצחת עבור האישה שאוהבים, יש צורך לבחון כמה דברים כמו את העיצוב שהאישה אוהבת, על מנת לקלוע לטעם שלה. כמו כן, מומלץ לקחת את אחת הטבעות של האישה למדידה כדי להתאים את טבעת האירוסין בדיוק.

באתר שלנו תמצאו טבעות אירוסין מרהיבות כמו טבעת יהלום טיפה “רוז” זהב לבן או את טבעת אירוסין “אנדריאה” זהב לבן שהן טבעות המשובצות יהלומים עגולים ויהלומים בצורת טיפה

מה כדאי לדעת על היהלומים?

אם יצא לכם לבחון מספיק טבעות אירוסין בוודאי שמתם לב לכך שהטבעות האלה מעוטרות בהרבה יהלומים. וזה לא מפתיע, כי היהלום היא העיצוב העיקרי בטבעת, בין אם היא עשויה מזהב צהוב ונוצץ ובין אם היא עשויה מזהב לבן, היא מעוטרת ביהלום אחד בולט, או בכמה יהלומים קטנים. אם כן, קבלו כמה דברים שלא ידעתם על היהלום:

  • היהלום בטבע הוא מינרל קשה. התכונה הבולטת יותר שלו היא שהוא עשוי מפחמן.
  • היהלומים הטבעיים הם חסרי צבע בדרך כלל, ולמעשה על כל עשרה אלף יהלומים שחוצבים בטבע מוצאים רק יהלום צבעוני אחד. כך שיהלום מסוג זה נחשב לנדיר ביותר.
  • מחירו של היהלום הטבעי נקבע על ידי פרמטרים שונים כמו ניקיון, גודל או צבע.
  • לא מוכרחים לקנות יהלומים טבעיים. היום קיימת אפשרות לייצר יהלומים בתנאי מעבדה, והם טובים לא פחות מיהלומים טבעיים.

עם יהלומי מעבדה כל אחד יכול

אם אתם בוחנים את המחירים של טבעות האירוסין ונתקלים במחירים אטרקטיביים באופן מפתיע, אל תהיו מופתעים כל כך. חברת גרין דיימונדס הוא חברה ותיקה בשוק היהלומים ובעיצוב הטבעות והיא זו שמציעה לכם טבעת אירוסין חלומית במחיר מבצע. איך עושים את זה? ובכן, גרין דיימונדס מספקת טבעות אירוסין שהיהלומים שלהם יוצרו בתנאי מעבדה. מדובר ביהלומים יפהפיים שאינם שונים במראם מיהלומים מן הטבע. ניתן להגיע לעיצובים מרהיבים בתנאי מעבדה ואפילו לצבוע את היהלומים. והחלק הכי טוב הוא שכל אחד יכול להרשות לעצמו להפתיע את אהובתו בטבעת אירוסין מרשימה, כי המחירים נוחים לכל אחד. כך שאין סיבה שלא תתחילו את החיים החדשים שלכם עם הרבה יהלומים, זהב ויוקרה.