עדן חסון בפארק הירקון
עדן חסון בפארק הירקוןצילום: אור גפן

קצת אחרי שהשיר הראשון של עדן חסון יצא, אי שם ב-2018, הוא נסע לבאר שבע לבקר חבר. את הצלילים של השיר שלו היה לו קשה לפספס – הוא התנגן לא מחנות אחת, אלא מכל החנויות בתחנה המרכזית.

"חשבתי שמישהו מריץ עליי דאחקה" סיפר בחמישי בערב עדן ל-25 אלף הצופים שבאו להופעה שלו בפארק הירקון, "לא האמנתי שזה באמת קורה לי". אבל זה קרה לו, ובגדול.

הנער הצנום מפרדס חנה שפרץ לחיינו רק לפני ארבע שנים עם 'שמישהו יעצור אותי', שהפך לשיר השנה, עשה את המסלול המקוצר מהמועדונים הקטנים אל הזאפות, קיסריה, היכל נוקיה (4 פעמים) ובחמישי הוא סימן וי גם על היעד הנחשק שבדרך כלל שמור לזמרים מחו"ל – פארק הירקון.

במשך שעתיים וחמש דקות נתן עדן את אחת ההופעות הטובות שנראו כאן. למילים והלחנים המרגשים והמקפיצים התווספה פירוטכניקה מרהיבה, מסכים ופיגומים בגובה שלוש קומות, דואטים עם שולי רנד, אודיה, אנה זק ואלה-לי, וכמובן, עדן חסון אחד שנתן את כל מה שהיה לו.

שיר אחרי שיר, והיו שם עשרים ושלושה שירים, ספרתי, הקהל שר את כל המילים, מחא כפיים בכל הפזמונים המקפיצים, והתרגש בשירים השקטים. ללילה אחד, רגע לפני חג השבועות, כל פארק הירקון היה שלו. בעצם, אולי לא כל הפארק.

שמישהו יעצור אותיאריאל פייגלין

הייחודיות של פארק הירקון נובעת מהגודל שלו. הוא נחשב, ובצדק, לבמה הגדולה בארץ שכן הוא יכול להכיל עשרות אלפי אנשים. כמה בדיוק? 35 אלף איש רכשו כרטיסים טענו הפרסומות להופעה שוב ושוב, אבל זה, אפעס, כנראה לא כל כך נכון.

על פי הדיווחים בהופעה בחמישי היו "רק" 25 אלף איש, מספר מדהים בפני עצמו, אבל עדיין, עשרת אלפים איש פחות ממה שעדן ציפה לו. ויותר חשוב מזה – חמשת אלפים איש פחות ממספר המושבים באצטדיון בלומפילד המחודש (4400 אם לדייק) בו הוא כבר הופיע בשנה שעברה.

שקיעות אדומותאריאל פייגלין

אז נכון, עדן חסון הוא אולי עדיין לא האמן הכי מצליח בארץ, גם עומר אדם הופיע בפארק הירקון וגם אייל גולן ממלא את בלומפילד (אם כי בשתי הופעות רצופות שכל אחת מהן חצי אצטדיון) אבל אם יש משהו שההופעה בחמישי הבהירה זה שהוא לגמרי בדרך לשם.

זה אולי ייקח לו עוד שנה, שנתיים, או חמש, אולי עוד כמה להיטים ואלבום או שניים נוספים לרפרטואר, אבל לאף אחד מה25 אלף איש בקהל לא נותר ספק שעדן עוד יחזור שוב לפארק הירקון – ושבפעם הבאה הוא ימלא אותו.