חיים לוינסון
חיים לוינסוןצילום: יוני קמפינסקי

העיתונאי חיים לוינסון עוזב את כאן חדשות ועובר לרדיו 103fm שם יגיש תכנית עם אראל סג"ל בימים ראשון עד רביעי בשעה 11:00.

בימים בהם לא יגיש לוינסון, ימשיכו להגיש לצד סג"ל המגישים דוד ורטהיים, יריב אופנהיימר וחן ליברמן.

לוינסון שידר בתאגיד בימי חמישי בבוקר תוכנית שזכתה להאזנה משמעותית יחד עם ירון דקל ואחר כך עם עקיבא נוביק.

העיתונאי נפרד מכאן בחדשות בציוץ בטוויטר אחר הצהריים (שני). "לפני שנתיים וחצי הייתה לי ההזדמנות הראשונה האחרונה והיחידה בחיי להרגיש לרגע עמית סגל. אחרי פרישתו מדקלסגל ברשת ב', הציעו לי להחליף אותו ביחד עם ירון דקל. זה היה כבוד גדול, וגם כבוד שהתממש. רשת ב' זה אימפריה של מאזינים, של השפעה, של צוות מעולה, שהיה בחלקי לתרום בו 99 תוכניות".

"אני רוצה להודות לירון דקל, בית ספר לרדיו, לשיקול דעת, לקלאס, לג'נטלמניות, לבניית תוכנית רדיו, לגיוון בין קהלים. אפילו בית ספר של עברית, שהקפדתי להיכשל בו. לעקיבא נוביק, שטרח ובא מירושלים כל פעם, ראש וראשון לכל הטרלה, חבר, אח, עיתונאי בחסד. איש שכיף להיות לידו בחיים וברדיו. לעורכי התוכנית אילן ליאור היצרתי הקפדן והמסור וליהודית דמארי אגסי המנוסה והמקצועית. לא ראיתי אדם משקיע כמוהו, מתאבדת על התוכנית, שלא ישנה דקה בין רביעי לחמישי לוודא שהתוכנית מושלמת. למפיקי התוכנית ליהי לאופר, נדב רוזנצוויג אלה יגנה ואביגל בשור שלא התמרמרו אף פעם על אף בקשה גחמנית שלי ולא התייאשו מלנסות את רשימת הסרבנים הארוכה שלא מוכנה לעלות אצלנו".

"לחברי רעי וידידי ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, מגדולי העורכים שאי פעם עבדתי איתם. תמיד חד, מבין עניין במאית שניה, מנהל שידור מבריק ופרטנר לכל התייעצות. למנהלת רשת ב' היוצאת שרון עמית ולמנהל התוכניות אסף שלונסקי ששברו את הראש איזה פינות ושידורגים אפשר לעשות שיהיה יותר כיף. ולאלדד קובלנץ מנכ"ל התאגיד לשעבר, שהוא מלך. אין מה להוסיף מעבר לזה. עד כאן", סיכם.