ישראל היום
ישראל היוםבשבע

העיתון "ישראל היום" מקיים בימים אלה סבב מינויים בתוך המערכת.

חנן גרינווד מונה לכתב לענייני התיישבות ודתות, אפרת פורשר מונתה לכתבת רווחה, עליה קליטה ושפלה. יורי ילון יהיה כתב ירושלים ובית הנשיא וכתב לענייני משטרה בירושלים, ואסף גולן מונה לכתב איכות הסביבה.

גרינווד, בוגר תואר ראשון בתקשורת ועיתונאות מטעם אוניברסיטת אריאל, ערך בעבר את עיתון שביעי, אתר כיפה וראש דסק באתר "NRG". בשנת 2017 הצטרף ל"ישראל היום" והקים את ערוץ היהדות וערוץ והחיילים.

אפרת פורשר החלה את דרכה העיתונאית ככתבת משפט באתר NRG מעריב בין השנים 2003-2007. משנת 2008 משמשת פורשר בקבוצת ישראל היום ככתבת לענייני התיישבות וככתבת פלילים בירושלים. פורשר בוגרת מכללת הדסה ולמדה שם צילום ותקשורת חזותית.

יורי ילון החל את דרכו בתקשורת בשנת 1995 במקומון "כל העיר" של רשת שוקן בירושלים, בסיקור תחומי האוכל והתרבות. היה העורך הראשון של "עכבר כל העיר" ולאחר מכן, סיקר במשך כ-8 שנים את קבוצות הספורט הירושלמיות ב"מעריב ספורט", כשבמקביל ערך והגיש תוכניות ברדיו ירושלים ובחדשות המקומיות בכבלים.

בשנת 2007 עם הקמתו של "ישראל היום", מונה לכתב בית הנשיא וירושלים וסיקר תחומים מגוונים ובהם העולם היהודי, ארכיאולוגיה, שואה וגבורה.

אסף גולן החל את דרכו העיתונאית בעיתון מקור ראשון בשנת 2005 כעורך במדור מדע וטכנולוגיה וזכה בשנת 2008 לעובד מצטיין בעיתון. בשנת 2018 הצטרף לקבוצת ישראל היום ככתב בדסק.