שיטת NLP מתמקדת בהיבטים רחבים של עולם הנפש ומעניקה ידע וארגז כלים נרחב לטיפול בחרדות, בקשיים אישיים, הגברת מוטיבציה, טראומה, פחד במה, דיכאונות, דימוי עצמי נמוך, התמכרויות שונות ואפילו אלרגיה וכאבים כרוניים.

"תכנית ייחודית זו, מותאמת לציבור הדתי מיועדת לאנשים הרוצים להיות מטפלים בשיטה זו וכן לכל איש ואשת חינוך, רבנים, מורים, מטפלים, עובדים סוציאליים ומאמנים אישיים - הרוצים לשדרג משמעותית את הכלים הטיפוליים העומדים לרשותם"

התוכנית היא בשיתוף עם מכללת רטר המכללה עם הנסיון והוותק הגדול ביותר בארץ אשר הכשירה במהלך השנים אלפי מטפלים המהווים את הרוב המכריע של המרצים ואנשי הטיפול בשיטה בארץ.

"שיטת NLP מאמינה בפוטנציאל הגדול שטמון באדם וביכולת של כל אדם להשתנות", מסביר מנחה ומייסד הקורס הרב יוגב שמחון.

הרב שמחון, בעצמו בוגר המכללה, ובעל דרגת master&triner NLP, מוסמך לרבנות ובעל תואר שני במשפטים LL.Mבמגמת גישור ויישוב סכסוכים.

"פתיחת מחזור נוסף של התכנית מוכיחה כי הרצון לשילוב בין מקצועיות לתורת הנפש ביהדות הוא הדבר אותו מחפשים היום, ואנו שמחים להיות חלק ממגמה זו בתחום הטיפול."

לכניסה לאתר הקורס לחצו כאן

תוכנית ההכשרה שתיפתח בירושלים ובאר שבע התוכנית תכלול את החומר העדכני והמעמיק ביותר הקיים בתחום הטיפול בשיטת NLP ודמיון מודרך.

בנוסף, תכלול התוכנית עיון במקורות היהדות על נפש האדם שיוסיפו עומק והשראה לחומר הנלמד .

"הרב קוק עודד להכיר את המדע 'היותר מחודש' בתחום הפסיכולוגיה וההתפתחות האישית ולהתאים אותם עם כל דרישות הקודש והמוסר", מסביר הרב יוגב, את השילוב הזה אנו מבקשים לעשות בעולם הטיפול.

"מדובר כאן בהרבה מעבר ללימודי תעודה יוקרתיים ככל שיהיו; התוכנית כוללת הכשרה מעשית מקיפה מאוד שמעניקה לבוגרים את היכולת והביטחון לטפל מיד בסיום התוכנית והסטאז'".

לכניסה לאתר הקורס לחצו כאן