קרן בחירה תומכת ומסייעת לנערים וצעירים בעלי נטיות הפוכות ומעניקה להם סיוע כספי לטיפולים פסיכולוגים כדי להקים בית נאמן בישראל כדת משה וישראל.

ש', שבמשך שנים התמודד לבד עם נטייה הפוכה, סיפר על הטיפולים שעבר ועל הסיוע שקיבל מהקרן.

"בפעם הראשונה סיפרתי לחברים בגיל 10 והם אמרו לי שאהיה בסדר כי אני עדיין לא נמשך לבחורות אבל זה לא יהיה כך בעתיד. אחר כך במשך שנים התמודדתי לבד ולא סיפרתי לאף אחד. היתה לי תחושה שאני שונה. לא התחברתי לבנים אחרים כמו שהם התחברו אחד לשני וברגע שהיו עוד שניים בחדר אני פחדתי", הוא משתף.

תורמים לקרן בחירה ומסייעים לצעירים וצעירות לקבל טיפול

לדבריו, "חשבתי שאני גרוע, שלא יקבלו אותי לחברה. עד היום אבא ואמא שלי לא יודעים על הסיפור שלי. רק אחרי שהתחתנתי והמשיכות הללו התחזקו, התחלתי לחפש מה אני יכול לעשות ולראשונה בגיל 27 שוחחתי על כך וקיבלתי הרבה תקווה שאני יכול להתמודד עם המצב בצורה אחרת, לא להדחיק את הכל והמליץ ללכת למטפל".

"הבנתי שאני לא צריך להתמודד לבד. יש אנשים שרוצים להתחתן עם אישה ויש כאלה שבוחרים לחיות לבד. לכל אדם יש את הזכות לחיות איך שהוא בוחר. הרבה אנשים אומרים שאם לא אקבל את עצמי כהומו אני משקר לעצמי. זה כואב לשמוע את הדבר, כי בעצם מנסים לקחת ממני את הבחירה לחיות איך שאני רוצה", הוא מסכם.

תורמים לקרן בחירה ומסייעים לצעירים וצעירות לקבל טיפול

קרן בחירה היא יוזמה שתתמוך ותסייע לנערים וצעירים בעלי נטיות הפוכות, ותעניק להם סיוע כספי לטיפולים פסיכולוגים כדי להקים בית נאמן בישראל כדת משה וישראל.

"המיזם", אומר הרב דרור אריה, "הוא חשוב ומדובר בדיני נפשות. טיפולים פסיכולוגיים אלו הם מצילי חיים ממש, ויש כבר הצלחות בשיעור גבוה מאוד", הוא מציין.