איתי לוי והמילואימניקים
איתי לוי והמילואימניקיםצלמים: רועי קרן, ערן הורביץ, ליאור מילול, אוהד סטמתי. עיצוב קאבר- רותם וזאן

לכבוד יום ההוקרה למערך המילואים אותו מציינים השבוע, חבר הזמר המצליח בישראל איתי לוי אל מדור קמפיינים בצה"ל ויצר חידוש לשיר "בגלל הרוח" במטרה להוקיר תודה למשרתי ולמשרתות המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה.

במהלך צילומי הקליפ עבר איתי ב-10 מוצבים ובסיסים שונים והפתיע את המילואימניקים והמילואימניקיות. השיא של הקליפ היה כשאיתי הפתיע סמג"ד מילואים ביחד עם אשתו וילדיו אותם לא ראה כשבועיים.

החידוש של השיר "בגלל הרוח" נוצר לאחר מחשבה וסיעור מוחות משותפים של מדור קמפיינים בדובר צה"ל יחד עם איתי כאשר בסיומם נבחר השיר המתאים ביותר לערכים ולמכנה המשותף של מערך המילואים - אנשים שעוזבים את הכל ובאים לתרום למדינה.

הבחירה בשיר, העוסק ברוח - רוח הנתינה, רוח התרומה, רוח הערכיות והרוח הגבית שאנשי המילואים מקבלים מכל המעגלים הסובבים אותם- המשפחות, המעסיקים, המרצים באוניברסיטאות וכמובן כלל המדינה הרגישה כנכונה ביותר.

כחלק מציון המועד, מחר (יום שלישי), יתקיים אירוע הוקרה בכנסת בהשתתפות שר הביטחון, בני גנץ, וראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי. בנוסף, כחלק מציון היום וההוקרה למשרתים, נרתמו מעל 50 רשויות מקומיות לקחת חלק ויאירו מבנים בצבע צהוב, לציון יום זה.